środa, 4 maja 2016

Nowości zakupowe ....

  Dzisiaj szybki post zakupwy. Chciałam Wam szybciutko pokazać co ostatnio przywędrowało  do domku w bardzo fajnych cenach . Totalne zaskoczenie w biedronie .... te lampki są na prawdę świetne !

         

 
 
                                                       Sznur  żarówek 3,7 m ( 20 żarówek)  39,99
                                                        Słoiczki ze słomką za 5 zł ( Mrówka)

                          
                                   Ceramika ze sklepu  Pretty Home  ( bardzo duże  i częste zniżki )

  

         Cudne chwytaki z Magicznego Domu ...Autorka bloga , moja imienniczka ma ogromny talent ...


                                                 Miętowe dodatki ze sklepu Katehome ...

 

 
 Skorzystałam oczywiście z różnych majówkowych promocji w Nasz Piękny Dom , Vanille Mynte  , ShabbyMaison i BelleMaison . Wszystkie te piękne rzeczy dopiększą  moją kuchnie już niedługo ...



                                                    Dywanik w gwiazdki jakieś 17 zł.....

 
A na koniec takie zdjęcie dla Was ...... widoczek z okna ...
 
 
 Wszystkiego dobrego w maju .. 
Dorota :-)

33 komentarze:

  1. Cudne pierdalansiki, a ten widok przez okno bezcenny :-) Ściskam serdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :-)Choruje na tą samą ,,chorobę" co Ty hi,hi..

      Usuń
    2. WNo już nie chciałam Ci pisać, ale chyba masz to co ja ha ha ha!

      Usuń
  2. Fajne zakupy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To są dopiero zakupy..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ceramika w gwiazdki! i te lampki!!! nie widziałam ich w biedronie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były też kolorowe , ale mi jakoś te bardziej się podobały :-)Uściski Sardynko :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zakupowe szaleństwo!!! Wszystko przecudne, zauroczył mnie dywanik :) Gdzie takie cudo można dostać???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik z http://bellemaison.pl/ wtedy około 17 zł . Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. O rany,oczy mi się świecą na widok takich cudowności ♥ :)
    Te lampki są świetne! Jeszcze nie byłam w biedrze w ostatnich dniach ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w Biedrze można kupić fajne wnętrzarskie dodatki . Ostatnio były bawełniane kule teraz te lampki ..

      Usuń
  7. Och dywanik i sznur z Biedronki to moje typy! A ta tęcza... zaniemówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burzy nie było , tęcza po ulewnym deszczu :-)))

      Usuń
  8. Wow poszalałaś :) Super zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile nowości, dobrze, że jakieś promocje były bo byś z torbami poszła, jak to się mówi:) Hihi Cudne dodatki! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, bardzo fajne te lampki-nie widziałam ich w sklepie ;/. I mój ulubiony gwiazdkowy motyw :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie się zapowiada Twoja kuchnia, udane zakupy. A do Biedry muszę zajrzeć, bo jakoś ostatnio mam nie po drodze
    W pięknej okolicy mieszkasz, tęcza niesamowita.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne zakupy. uśmiech to chyba nie schodzi Ci z twarzy :) ja tez polowałam w Biedronce na te żarówki ale nie miałam szczęścia
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy też lubię, nawet bardziej wyposażenie niż ubrania ;) Seria w gwiazdki cudna.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też widziałam te lampki i spodobały mi się, ale miałam zacisnąć pasa i kupować to co konieczne - więc chwilowo się wstrzymałam ;) I dywanik w gwiazdki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Takie zakupy zawsze cieszą oko :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ genialne łupy! Nie miałam pojęcia, że w biedronce takie cudne lampki były... Ech, dokładnie takie potrzebuję! Może jeszcze gdzieś dorwę...;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te lampki, to faktycznie bardzo pozytywne zaskoczenie :) Udane zakupy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zdobycze :) Widok z okna wprost doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama ładne zdobycze upolowałaś :) Za na prawdę niewielką cenę można znaleźć różne piękne rzeczy. Ja też poluję i mam sporo już tych różnych przydasiów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie w moim stylu.
    W moim mieszkaniu będzie podobny styl. Czekam tylko aż developer kraków odda klucze do mojego wymarzonego domu.

    OdpowiedzUsuń