wtorek, 22 marca 2016

Projekt kuchnia

 
 
                   Witajcie !    Za mną długa przerwa w blogowaniu , oj długa.... Ale ktoś mi kiedyś powiedział  kiedy zakładałam bloga , że nic na siłę , że czasami trzeba na trochę przystopować i  nabrać oddechu... I  choć długo mnie nie było  , to z bliska i z daleka  śledziłam cały czas Wasze wyczyny i czytałam Wasze posty. Więc odkurzam troszkę , zdejmuje  pajęczynkę.... i mam nadzieje , że to Was nie zniechęciło i będziecie dalej do mnie od czasu do czasu zaglądać.
                U nas nic właściwie  się nie zmieniło , oprócz tego że w styczniu skończyłam 40 -ści lat i mamy w Zielonkowym Domku nowego członka rodziny - uroczego królisia Tobiego . Tyle radości daje nam ten zwierzaczek :-)  
            
W najbliższym czasie będzie wielka ,,demolka" naszej góry . Najbardziej cieszę się z remontu kuchni , bo moim marzeniem była biała kuchnia w skandynawskim stylu. Kuchnia na górze nie jest duża (w projekcie była to garderoba z sypialnią ), a my przerobiliśmy  ją na kuchnie i pokój dzienny.  Jest w kształcie kwadratu ze spadem w którym zamontowaliśmy w zeszłym roku  okno dachowe , aby było jaśniej . Wszystko już zakupione , czekamy tylko na Pana  kafelkarza . Kuchnia będzie sercem  mojego domu , więc nie ukrywam , że wszystkie dodatki będę wybierać  pod siebie .  Na pewno biel , szarość , mięta  i pastele to główne kolory jakie będą tam panowały .  Dziś chcę Wam pokazać  parę dodatków  do kuchni   , które przez ostatni czas zakupiłam lub dostałam ....
   
 


                                   Piękna jest ta seria Abelone white  ...  będzie królową mojej kuchni ..


 


 

 
 


 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Wianek wielkanocny zrobiłam sama ....styropianowe jajeczka , kulki , klej na gorąco ...i wianek gotowy ...

  
  Najbardziej jestem zadowolona z tych słoików , bo udało mi się je kupić w bardzo dobrej cenie w KIKU  ... 3l za ok.24zł i po niecałe 9 zł kubki ze słomką.... Pokrywki mięta i pastelowy róż ...
Będzie latem przepyszna lemoniada ......
 

 

 
 
 
 
 
        
 
 
 
 
 
 
 
 
A to z nowości z SH , które kiedyś  upolowałam , duży pled na łózko do sypialni  ... całe 20 zł ..aż żal było nie kupić ...
 
     
 
 
TOBI
 
Czekam z utęsknieniem na wiosnę ....Życzę Wam Spokojnych , Radosnych Świąt ......

32 komentarze:

  1. Cieszę się, że jesteś. Królik kochany, Twoje skorupki zachwycają, już nie mogę się doczekać relacji z Twojego królestwa, na pewno będzie pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko :-) bardzo Ci dziękuje :-) Sama ostatnio nie mogę się doczekać tych zmian :-) Najgorsze jest to , że muszę jeszcze poczekać trochę na Pana kafelkarza .. Tobi to nasza perełka ... dbamy o niego bardzo :-) Uściski :-)

      Usuń
  2. wianek super Ci wyszedł, skorupy kuchenne wspaniałe, zdecydowanie moje kolorki:-) królik słodki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eliza :-)W kuchni będę miała kredens na te skrupki i na pewno większość z nich będę często używać ...Buziaki :-)

      Usuń
  3. W momencie, gdy blog jest pasją i odskocznią to nic na siłę:) Fajnie, że zapragnęłaś wrócić i podzielić się swoimi kątami:) Piękne skorupki i pozostałe zdobycze! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :-) To takie moje miejsce , gdzie wiem , że zawsze mogę wrócić ...Pozdrawiam serdecznie Alu :-)

      Usuń
  4. Ale macie fajnego uszatka!!!! :)
    I ceramika jaka śliczna! Na taki pled za takie pieniądze też bym się pokusiła :)
    Dorotko,wysłałam ci maila :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobi przesłodki!!! Skradł mi serce podobnie jak ten uroczy wianek!!!!
    Nie mogę doczekać się zdjęć kuchni z tymi cudeńkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie czekamy na rezultaty, a po dodatkach widać, że szykuje się coś ładnego. Piękny wianek
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek bardzo prosty w wykonaniu :-)Buziaki :-)

      Usuń
  7. Super zakupy a królik słodki.
    Przepiękny wianek stworzyłaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami potrzebna jest taka przerwa (też mi się zdarzało, i owszem)... ;)
    Ciekawa jestem efektów tej demolki, także obfacaj i wrzucaj na bloga! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to pewnie będzie zdarzać częściej :-), ale miło zawsze wrócić :-)))

      Usuń
  9. Króliczek przesłodki, a wianuszek cudeńko. Porcelana Green Gate, to najpiękniejsza porcelana, jaką dotąd widziałam. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocki, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najpiękniejsza ...zwłaszcza ta seria ....Uściski :-)

      Usuń
  10. Dobrze, że wróciłaś. Nie zła kolekcja naczyń:) Czekam na relację z remontu! Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu :-) Cały czas podziwiam Twoje prace :-) Całusy :-)

      Usuń
  11. Przepiękne rzeczy:) czekam cierpliwie na kolejne posty:) Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie zawieźć :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. zapowiada się pięknie i subtelnie :) Króliś przeuroczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niezła kolekcja :-)
    A już się martwiłam a Ty na zakupach byłaś;-)
    Pozdrawiam serdecznie i wielkanocnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ...dosłownie na zakupach hi,hi...Pozdrowionka Dorotko :-)

      Usuń
  14. Piękne dodatki, kuchnia będzie słodka.Króliczek uroczy :-) Słoików zazdraszczam!Buziaki :-***Ps.Fajnie, że jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. pasteLOVE :) piękne kolorki, to będzie na pewno piękna kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Królis prześliczny. Tez właśnie remontuje kuchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorotko jakie cudne skorupki!!!! Fajny klimacik wprowadzasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że w KIKu były takie słoje - będę musiała częściej przeglądać ich ofertę :) Dobre zakupy :)

    OdpowiedzUsuń