poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Posyłam kwiaty -niech powiedzą one .. To, czego usta nie mówią stęsknione ..

 

                              Zastanawiam się kiedy pokochałam te wszystkie kwieciste dodatki ?  Mówią , że kwiatowe dekoracje to klasyka , wiecznie młoda i zawsze modna .. i tak jakoś oprócz gwiazdek  ... coraz więcej jej u mnie ....
                          Może po to , żeby zatrzymać jeszcze ciepłe dni ...  , a tytułowe słowa  Adama  Asnyka niech  mówią  same za siebie ....
 
            

 

 







 

 


 

 




 


 
 
 

 

 




 
 
 
 
 
 
 
 
Uściski dla wszystkich kochających kwieciste wzory...i nie tylko ...
 
Dorota 
 
Segregatory Green Gate - Ahojhome 
Ściereczki kuchenne - Pretty Home  , Ikea 
Serwetki -Kik 
Przesiewacz Green Gate - Pretty Home
Zeszyt - Biedronka
Drewienka -Zielonkowy Domek  

25 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kwiatki... Pięknie! Pozdrawiam Dorotko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na zatrzymanie lata ....Buziaki Dorotko :-)

      Usuń
  3. Piękne różane wzory
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje uściski jakby dla mnie:)) Wszystko chcę mieć:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że jesteś zaróżyczkowana... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ... zarózyczkowana i zagwiazdkowana .... Uściski wielkie :-)

      Usuń
  6. I ja tu nie kochać Green Gate, no sama powiedz :) I mnie zauroczyły , tylko bardziej odcienie szarości zakupuję :) Kto wie , może niedługo przyjdzie czas na kolorki :) Śliczne zakupki poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości jak najbardziej :-) ale do kwiatuszków to wciąż wyciągam ręce ....

      Usuń
  7. Motyw kwiatów też ostatnio jest mi bliższy. Mam cichy plan zrobić sobie kwiatową sypialnię, ale tyle rzeczy zawsze na głowie, że nie wiem czy się uda ;) Piękne te Twoje kwiatowe elementy :) Ściskam już prawie jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) Uwielbiam te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż u Ciebie Dorotko oczy nacieszę, bo ja juz nie mam miejsca na nowe przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze! Bardzo letnie i zwiewne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwieciste ozdoby są takie... eleganckie, ponadczasowe. I romantyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatowy zawrót głowy ;)
    Spodobały mi się te segregatory. ALE i ta drewniana gwiazda jest super ;)
    Pozdrowienia od Doroty dla Doroty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również uwielbiam takie wzory, uważam, że są bardzo dziewczęce i lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same piękności, u mnie też miłość skierowana jest teraz na róże :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja witam i serdecznie Cię zapraszam po nominację - do mnie:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dziwię się,że ten motyw pokochałaś,sama bym chętnie te drobiazgi przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń