piątek, 12 czerwca 2015

Domowe biuro - kawałek miejsca dla siebie ...

           
             Dziś trochę o ulubionym moim miejscu w domku  i o długo poszukiwanej tabliczce :-)

            Domowe biuro to kolejne wymarzone miejsce w moim domu .
Taka moja przestrzeń , taki mały domowy kącik do pracy czy blogowania.
Siedzenie i trzymanie laptopa na kolanach gdzieś na sofie czy stole bardzo mnie męczyło , a każdy z nas potrzebuje miejsca do pracy , nauki czy po prostu do przeglądania internetu . Więc , jak tylko pamiętam  , gdy zapadł temat zmian w sypialni to biuro było  numerem 1 .
  
              Teraz bardzo się cieszę , bo ,,domowe biuro '' to mój azyl... 
  To miejsce gdzie zasiadam wygodnie wieczorem z filiżanką gorącej herbaty w zimie lub lemoniadą w lecie  ... , to kącik moich marzeń , inspiracji , notatek , kumulacji tego wszystkiego co kocham , lubię i co służy mi do tworzenia i lepiej pozwala mi się zorganizować . Cały czas go dopieszczam , ciągle coś zmieniam i przestawiam ....
 
 


            Mam nawet tabliczkę Ib.Laursen  informującą , jak pracuje ha,ha... 
, którą nie uwierzycie , ale szukałam ponad trzy miesiące , a może i dłużej ..
Ile ja się napisałam i wydzwoniłam do różnych sklepów z zapytaniem o jej dostępność .. Wszędzie była jedna odpowiedz .. raczej jej już nie będzie , jest już niedostępna  .
Ja oczywiście nie dałam za wygraną ( choć bywały chwilę , że chciałam odpuścić   ) i po ok. miesiącu mogłam się już nią cieszyć .  Pamiętajcie dziewczyny ... nie poddawajcie się ... szukajcie do skutku ... jeżeli jest coś na czym Wam zależy ...

 
 
 


 








 
 
 
 
 
 
 
 




                Ostatnio jakiś panuje wielki urodzaj na moje  ulubione pisarki ... 
                                                   Kto jeszcze nie czytał to zachęcam .......
                      
 
 
                                                      Pozdrawiam Was upalnie ...

                                                                 Dorota

37 komentarzy:

  1. Przytulnie i kobieco :-) ale te godziny pracy....to chyba troszkę za dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kącik i koszyczek cudny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczek kupiłam w Sinsay , kosztował ok.30 zł :-)

      Usuń
  3. oo też czytam Lackberg! Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) To jedna z moich ulubionych pisarek :-)

      Usuń
  4. Kochana, jakbyś chciała tabliczkę metalową z dowolnym napisem, to zgłoś się do mnie ;-) I byłaby raczej trwalsza niż IBL - mam turkusową tej marki i trochę się nią rozczarowałam, bo to tylko wydruk naklejony na metal, niestety :-(

    Swoją drogą jestem bardzo ciekawa jak ją zdobyłaś, marzy mi się pled w gwiazdki BRĄZOWY od IBL, ale oczywiście jak coś mi się spodoba, to się okazuje, że coś było, ale dawno nie jest dostępne ;-(

    Jedną rzecz udało mi się zdobyć, też oferty nieaktualne, ale szukałam, szukałam i znalazłam z drugiej ręki wymarzoną paterkę :-) Warto szukać i czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ..to teraz już będę wiedziała gdzie zapukać :-) A ja się tyle naszukałam ... Jest taka firma w internecie , która od niedawna zajmuje się sprzedażą Ib.Laursen i właśnie to oni mi ją sprowadzili i cena z przesyłką tej tabliczki była niższa niż jakbym kupiła w sklepie internetowym :-)Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  5. o tak, kącik biurowy jest mega potrzebny, ja swój mam... w garderobie ;)
    http://sandrynka.blogspot.com/2015/05/najtansza-garderoba-na-swiecie-i-moj.html

    bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kąt jest na wagę złota! U mnie niestety nie ma szans na choćby kawałeczek takiego miejsca ;/
    Tabliczka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej na tej ścianie miałam szafę tylko że nie wysoką , wymyśliłam , że szafę zrobmy węszą za to do sufitu i właśnie takim sposobem wygospodarowałam miejsce na biuro , kącik dla siebie :-)

      Usuń
  7. Super kącik, zresztą już kiedyś coś w tym miejscu pokazywałaś, tak mi się wydaje :) Ale dzisiejsza aranżacja z peoniami i z tą tabliczką - super klimacik :)))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) wcześniej już pokazywałam :-) Dzięki :-)

      Usuń
  8. Śliczne miejsce, sama w niedalekiej przyszłości (mam nadzieję) chcę również sobie stworzyć taki mały kącik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie stwórz sobie takie miejsce :-)

      Usuń
  9. Jeat pięknie Dorotko!!!! I piwonie moje ukochane... pachną obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwoni mamy mnóstwo .. i białe i różowe.. Lubię te kwiaty :-)

      Usuń
  10. Świetny azyl :) W takim miejscu można tylko tworzyć!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te moje miejsce .. choć młodszy syn tez ostatnio mi je podkrada ... :-)

      Usuń
  11. Dorotko a zdradzisz co to za sklep? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.nowesfmeble.pl/tabliczka-metalowa-working-hours-p-6434

      Usuń
  12. Takie miejsce to skarb :) Marzy mi się moje prywatne biuroczeko, przy którym będę mogła wypić poranną herbatę i poczytać wieczorną dawkę blogów...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie urządziłaś swój kącik do pracy. I zapach cudny dzięki piwoniom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ... Piwonie mają cudny zapach :-) A że mamy ich mnóstwo to w całym domu roznosi się ich zapach :-)

      Usuń
  14. Śliczny kącik, trochę romantyczny, trochę scandi. Uwielbiam druciane koszyczki i piwonie i drewniane klocki ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kącik, dużo mówi o swojej właścicielce, trochę romantyczny, trochę scandi. Uwielbiam druciane koszyki, drewniane klocki i piwonie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach mieć taki swój kącik U Ciebie pięknie A czy godziny pracy na prawdę działają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Dorotko :-) że z godzinami jest różnie :-) Czasami robię coś z rana , a czasami późnym wieczorem :-) ale tabliczka w razie czego jest , bardziej w celach dekoracyjnych niż informacyjnych hi,hi...

      Usuń
  17. Swój kącik to jest to! wspaniale, że udało Ci się go urządzić :)) Tabliczka odlot :)) nie dziwię się, że tak szukałaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby była na rynku jakaś inna , taka która by pasowała do biura to tak bym nie szukała zawzięcie tej . Ale teraz wiem , że jeśli czegoś szukasz , coś Ci się podoba to nie wolno się szybko poddawać :-)

      Usuń
  18. Piękny kącik taki tylko dla ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie mieć taki przytulny kącik, w którym można do tego pracować. Co do wymarzonych rzeczy, nauczyłam się, że nie trzeba mieć wszystkiego od razu. Wystarczy trochę cierpliwości i troszkę czasu.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przyjemny kącik. ;) U mnie zwolniło się trochę miejsca po łóżeczku mojego Ptysia, więc też poważnie zaczynam myśleć o małej pracowni ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń