piątek, 1 maja 2015

Gwiazdki w sypialni przez cały rok?

                                                         Witajcie ! 

                             W sypialni mam gwiazdki cały rok . A dlaczego by nie ...?  Chciałam nawet kiedyś coś zmienić ,  ale  jakoś nie mogłam  się z nimi rozstać , bo bardzo podoba mi się ten motyw nie tylko w święta  i  uważam , że takie gwiazdki można zaadoptować na stałe i są po prostu fajnym motywem przez cały rok .Gwiazdki to motyw, który mam wrażenie nigdy nie przeminie . I myślę , że jeszcze długo z nami zostaną ....
Zapraszam więc  na kilka migawek  ze ,,starej'' , małej  sypialni..... jeszcze bez zdjęć szafy , bo czekam na drzwi do  szafy , więc jak tylko mąż je zrobi to pokaże Wam wtedy już sypialnie w całości .

 
 





              W sypialni zamieszkał z nami nowy dywan w biało szare pasy  z H&M home .


 






 
 
Różane podusie doskonale pasują  do motywu gwiazdek ..
Kocham tą różaną tkaninę.... 
Marzę o takich zasłonach różanych ....
 




                                                Miejsce gdzie powstają najlepsze pomysły :-)



                                     A jak nie szyję to robię  tu inne rzeczy .... związane z moimi drewienkami ...






Urocze cotton ball , które wieczorem dają przepiękne światło ...


Papierowa gwiazdkowa torba na wszystkie tkaniny ...

 
 
Lawenda z ogródka ........
 




 


Zapowiadano że  w majówke będzie  paskudnie , zimno i nieprzyjemnie .  Wczoraj było u nas bardzo ładnie , cały dzień spędziłam na pracach ogrodowych. Dziś tak trochę w kratkę  ,  mam nadzieje , że prognozy się nie sprawdzą i nie będzie mi  ciężko wystawić stopę poza kołdrę w te pierwsze majowe dni . Ten  dzień  spędzę w stolarni , a to za sprawą dużego projektu domków gigantów ... , ale o tym  to już następnym razem ....Cudownego dnia Wam życzę !
                                 
                                                                 Dorota

W sypialni wystąpiły :

Dywan szare paski-H&M home     
Cotton ball -  Dom z Ogrodem
Torba Big Bag- Len z bawełną
Gałka gwiazdka , poduszka w gwiazdki , tabliczka -Pretty Home
Poduszka Ważka- Shabby Shop
Papierowa torba gwiazdki-Amazingdecor
Pled szary  w gwiazdki- Zielonkowy Domek 
Różane poszewki -Zielonkowy Domek 
Drewniana gwiazda i domki -Zielonkowy Domek
Biurko , łóżko - Zielonkowy Domek
Komoda , szafka na książki ,półki , krzesło , lampa , firanki  -IKEA

32 komentarze:

  1. No kochana ten pled wyszedł ci rewelacyjnie!!!!! Ja ostatnio zrobiłam taką pikowaną narzutę na łóżko córy ale poszłam nieco na łatwiznę- wszyłam ocieplinę w gotową poszewkę i przepikowałam ;p
    Ja także uwielbiam motyw gwiazdki i towarzyszy mi on przez cały rok :))
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę jeszcze uszyć jeden taki pled :-) Szukam właśnie jakiś fajnych tkanin :-))) Też życzę miłego weekendu !

      Usuń
  2. Ślicznie! U mnie też motyw gwiazdki cały rok :-) Fajne biurko, też sobie muszę sprawić porządne i z szufladką. I fajny odcień szarości na ścianie. Pozdrawiam i zapraszamy na candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor to chyba szara poświata z Dulux . Na Twoje candy już się zapisałam :-) Buzka :-)

      Usuń
  3. Różane poszewki są cudowne :) W ogóle uwielbiam połączenia róznych wzorów - gwiazdki, pasy, kwiaty - u Ciebe wygląda to na prawdę ciekawie i tworzy fajnie zgraną całość :)
    Przyjemnej majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się aby gwiazdki nie zdominowały sypialni , dlatego też tu i ówdzie kwiaty i pasy :-))) Udanego weekendu :-)))

      Usuń
  4. Co tu mówić, toż to sypialnia marzeń...nie wspominając o wybitnie uzdolnionym Zielonkowym Domku... tylko wzdychać i podziwiać i zazdrościć... sedreczności :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :-) Projektów jest dużo tylko czasu brak :-)))

      Usuń
  5. Fajnie komponują się róże z gwiazdkami. A do tego masz takie same firanki jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te koronkowe firanki :-))) Dzięki :-)

      Usuń
  6. Pled jest po prostu cudowny, oczami wyobraźni już go w moim salonie widzę...
    A do mnie zapraszam na śniadanko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że się podoba :-) Mam w planach uszyć jeszcze jeden :-)) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  7. Świetne wnętrze. Gwiazdki ponadczasowe. Też je lubię.
    Pozdrawiam majowo.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, ze cały rok. Kto by takie cudo chował??? Pełna ciepła i uroku ta Wasza sypialnia Dorotko

    OdpowiedzUsuń
  9. Sypialnia jest spełnieniem marzeń wielu osób. Bardzo mi się podoba klimat i wystrój. Wszystko do siebie idealnie pasuje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) Lubię ją taką biało szarą .... Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Ale u Ciebie pięknie :) zostaję aż żal wychodzić z tej sypialni :)) i co ze gwiazdki u mnie mała choineczka z szyszek nadal stoi :)) co ją schowam córcia wyciąga i stawia na swojej półeczce obok zajączka wielkanocnego zresztą :)) dziękuję za zaproszenie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze zajączki z porcelany na komodzie i tak mi szkoda je schować ... Chyba przywiązujemy się do niektórych rzeczy ?

      Usuń
  11. Pięknie w Twojej sypialni! Gwiazdki zdecydowanie są całoroczne :) Uważam, że połączenie bieli z szarością jest cudne, klasyczne, bardzo stonowane i dzięki temu takie kojące..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje .. te kolory działają kojąco :-)

      Usuń
  12. Cudowna sypialnia, aż żal z niej wychodzić rankiem. Pled w gwiazdki cudowny, te różane poduchy też.
    Pozdrawiam serdecznie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pled uszyłam i wyszedł mnie 3/4 taniej niż w sklepie , więc kochana zachęcam Cię , bo wiem , że Ty tez dałabyś radę :-) Buziaki :-)

      Usuń
  13. Także upodobałam sobie motyw gwiazdki, marzę o takim pledzie. Dziękuję za udział w candy. Dorzuciłam do puli gruszkę hand-made. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :-) Liczę na szczęście :-)

      Usuń
  14. Wszystko piękne i delikatne, uwielbiam również tą szarą tkaninę w gwiazdy oraz kwieciste poduszki. Również planuję zakup tych samych firanek, dodają bardzo dużo delikatności wnętrzu, pozdrawiam ciepluteńko, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z firanek jestem bardzo zadowolona , polecam ... Dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń
  15. Pewnie, że gwiazdki mogą być przez cały rok, u nas też ich pełno, zwłaszcza w kąciku Antosia:) Śliczna masz sypialnię. Uściski wielkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I właśnie taki pokoik sobie wymarzyłam, ale coś mi nie wychodzi :). Gratuluję talentu i smaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj , że marzenia się spełniają .....

      Usuń