wtorek, 26 maja 2015

Dla Amelki ....


            Już niedługo ma przyjść na świat bardzo wyczekana  córeczka  naszych przyjaciół z Niemiec . Bardzo chciałam podarować jej coś od siebie , czyli zrobić sama  , żeby miała prezencik od cioci :-)
A , że szycie wciąga mnie ostatnio na maxa  i że ze mnie gwiazdkowa dziewczyna  , bo bardzo lubię ten motyw to powstała gwiazdkowa  pościel dla małej księżniczki ,  która ma pokoik w szarościach ....
 
 
 
 
 
 











                                                       Wiązane podusie ..... 








                           Uszyłam też do kompletu pikowane  poszewki na poduszki ...


Będą  też jeszcze szyciowe niespodzianki zabawki .... 

 
 
 
 
 

                                           Przy okazji powstała druga pościel w szare groszki ....







                                           No i jeszcze oczywiście domek do pokoiku  od cioci Dorotki .....

 
 
 
  Mam nadzieje , że stanęłam na wysokości zadania i wszystko się spodoba ?

    A teraz  kochani wracam do bardzo wciągającej książki , kolejnej  .........  jednej z moich ulubionych pisarek :-)
 
                                                                     Dorota







28 komentarzy:

  1. nie czytałam jej jeszcze...
    Piekna osciel !

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne prezenty zrobiłaś :)

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje folkowe candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekły maskotki, są przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że się wszystko spodoba :-)))

      Usuń
  4. Upominki są piękne, na pewno się spodobają :) A książki nie czytałam, ale w urlopie zawsze nadrabiam zaległości czytelnicze!
    Dobrego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przeczytania choć jednej z jej książek :-) Bardzo je lubię :-)

      Usuń
  5. Ja też ostatnio szyłąm dla maleńkiej dziewczynki komplet do łoęczka, ale zdjec nie zrobiąłm:( Musze sie uśmiechnąć do jej mamy. twoje szyjatka cudne Dorotko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa :-) Z Twoich ust ..to prawdziwy komplement :-) Jak tylko zdobędziesz zdjęcia to pokaż :-)

      Usuń
  6. Pościel piękna. Ach taki prezent :-)
    A autorki nie znałam - pędzę do biblioteki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne rzeczy uszyłaś. Bardzo mi się podobają poszewki z troczkami.
    Książek tej autorki nie znam, ale mnie zachęciłaś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troczki to tak dla bezpieczeństwa dziecka :-) Książki tej autorki polecam , fajnie się je czyta :-)))

      Usuń
  8. świetne prezenty..nie czytałam nic tej autorki.. zachęciłaś mnie:) Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent stworzyłaś... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama bym pospała w takiej ślicznej pościeli. Wspaniały prezent:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , że myślałam czy by sobie takiej czasem nie uszyć ? Muszę koniecznie o tym pomyśleć ...

      Usuń
  11. W takich kolorkach i wzorkach nie sposob sie nie wyspać :) bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, czy Amelce się spodoba, ale myślę, że rodzicom na pewno.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) za miłe słowa :-)

      Usuń
  13. Ależ piękny komplet!!!A właściwie dwa komplety,jestem pod wrażeniem.Ależ się napracowałaś.Jestem pełna podziwu.Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliłam , że uszyję pościel , bo pościel na pewno się jej przyda i pościeli nigdy przy dziecku nie za dużo :-) Buziaki Beatko :-)

      Usuń
  14. Ale piękny komplecik uszyłaś!! Sama mam pościel w gwiazdki, choć raczej księżniczką nie jestem haha, ale lubię bardzo :-) Charlotte Link też czytam, ale takiej sporej kolekcji nie mam!!! buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobra i pomysła z Ciebie Ciocia :)
    Piękny prezent dla malutkiej Amelki :)

    OdpowiedzUsuń