piątek, 15 maja 2015

Big house ...


       O drewnianych dekoracjach można było przeczytać już wcześniej u mnie i u naszych blogowych koleżanek .  Większość z Was uważa drewno za jeden z najpiękniejszych i naturalnych elementów wystroju naszych domów. Drewno ma swoja dusze , charakter , swoją historię ... Wizualnie ociepla nasze wnętrza i bardzo chętnie widzimy go w naszych domach . Dlatego bardzo się cieszę , że piszecie i prosicie czasem o indywidualne wykonanie domków czy tez innych dekoracji z drewna. Każde zamówienie jest jedyne w swoim rodzaju , o innej strukturze drewna , wykonane własnoręcznie z wielka dbałością o szczegóły . Wędrują one później do Was , do salonu , sypialni lub najczęściej do pokoju dziecięcego . Miło mi później czytać e-mail po dostawie , że np. domki są  jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach . To bardzo mobilizuje do dalszej pracy .
Dlatego dziś chcę Wam pokazać , że oprócz małych domków trafiają się zamówienia na domki giganty , czyli ,,nieco '' większe niż wykonywałam do tej pory.  Mają ponad 30cm wysokości i ponad 10 cm grubości  i ważą ok.3kg. Te maja służyć jako dekoracja i podpórki na książki na półce .Były jeszcze małe , szerokie domy  , ale niestety nie zrobiłam zdjęć , a domki już u nowych właścicieli...

 
 
 
 
 

 
 
 
 

                Były też  zamówienia na ramki ze strukturą podrapanego drewna ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maj jest piękny ... Tyle  koloru i zapachów nam od siebie daje .........
 
 
 
 
 
 
 
Miłego weekendu  Wam życzę    :-)
Dorota
 
 
 

22 komentarze:

  1. Wszelkie domki i domeczki uwielbiam od dawna. Pamiętam pewien obraz w gdańskiej galerii, przedstawiający miasteczko pełne urokliwych domków, w który wgapiałam się z zachwytem, za każdym razem, gdy tamtędy przechodziłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam też w pamięci jeden obraz , który utkwił mi na lata w pamięci :-) Nie były to domy , ale krajobraz .Był zatytułowany ,, Przed burzą '' Często wracam pamięcią do tego rodzinnego obrazu namalowanego na płótnie i wielka szkoda , że nie trafił do mnie :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  2. Śliczne. Szczególnie ramka świetnie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę teraz o takiej dużej ramce , takiej właśnie ze strukturą podrapanego drewna :-) Dzięki za odwiedziny :-)

      Usuń
  3. Twoje domki w każdym rozmiarze prezentują się wspaniale.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz , jak miło jest mi to czytać :-))))))

      Usuń
  4. Świetny pomysł, żeby użyć domków do półek z książkami :)
    Drewna nigdy dosyć w moim domu :))
    Pozdrawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak .., czasami jak jest taka półka na ścianie to nie ma jak ułożyć książek , a taki większy , cięższy domek będzie służył jako podpórka do tego doskonale :-) W moim domku jest ich wiele :-)

      Usuń
  5. Są piękne, bo proste bez udziwnień i kolorów :), a ja lubię minimalizm :)
    Pozdrawiam gorąco!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele właśnie osób chce takie zwykłe , naturalne , nie malowane domki .. Ja też dla siebie nie malowałam żadnego , bo takie są dla mnie najładniejsze . Kochana :-) też bardzo Cię pozdrawiam :-)))

      Usuń
  6. Piękne są w tej swojej naturalnej prostocie i żaden inny kolor ich nie zastąpi... :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura , prostota , minimalizm ... chyba większość jednak takie woli :-) Buziaki :-)

      Usuń
  7. Super domki, ja też uwielbiam naturalne drewno, dziadek był Lesniczym więc pewnie mam to w genach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miłość do drewna u Ciebie musi być wielka !

      Usuń
  8. Kochana śliczne przedmioty tworzysz :) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Aga :-) To moja pasja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwie sie Dorotko, ze masz zamówienia bo one są piekne!!!! Cholerka chyba i ja sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa :-) zapraszam :-) A może zrobimy to inaczej ?

      Usuń
  11. Oj tak są przeurocze! Ja ostatnio poluje na duży metalowy dom z wycięciami na okna i drzwi tak aby świeczkę tea light w nim postawić. Efekt magiczny zwłaszcza wieczorem. Bardzo lubię połączenia drewna z innymi materiałami. Jak tylko kupię sobie taki metalowy domek, to poszukam u siebie (bo mieszkam za granicą) i drewnianych domków, bo będą idealnym tłem to takiego domkowego świecznika :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. drewniane dodatki bardzo mi się podobają :) pisałam nawet o nich w ostatnim swoim poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł z wykorzystaniem domków, jako podpory pod książki. Rzeczywiście, drewno ma coś w sobie.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna myślę o takich domkach, chyba czas podjąć decyzję o zakupach ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń