środa, 15 kwietnia 2015

Małe przyjemności


               Muszę się Wam przyznać , że jestem chomikiem w kwestii tekstylnych dodatków. Powiem wręcz , że jestem od nich uzależniona ...
Uwielbiam kupować wciąż nowe tasiemki, sznurki ,koronki , tkaninki i inne ciekawe przydasie hand made   , jak etykietki czy stempelki .
Tkaniny często kupuje w internecie , sklepach internetowych  lub w tzw. ciucholandzie bo jest tam prawdziwa skarbnica różnych ,,perełek''. Trzeba mieć po prostu oczy szeroko otwarte , bo czasami  z takiej  pięknej  zasłony   czy pościeli może powstać coś innego , ciekawego , trzeba tylko  użyć swojej wyobraźni .. Czasami jest tak , że kupując jakąś tkaninę która mnie urzekła , jeszcze nie wiem co z tego uszyję  i dopiero po jakimś czasie przychodzi pomysł ...
            W internecie czy sklepach jest tak  , że wszystkie tkaniny nie kosztują 5 zł za metr. Ładna i dobra gatunkowo tkanina jest droga , ale często są to tkaniny godne polecenia i bardzo piękne . Nie ma nic za darmo , niestety... 









 

 
 
 
 






Nie szyję jakoś intensywnie , tylko tak ,,domowo'' od potrzeby , dla przyjemności , ale od  zawsze chciałam mieć niciarkę . Lubię jak wszystko jest na swoim miejscu np. nici , igły i całą tą resztę .... Wszystko zaczęło się już w zeszłym roku kiedy szukałam jakiegoś ,,domku'' dla nici . Miałam projekt w głowie i może dlatego ciężko było mi w sklepach coś znaleźć . W końcu poprosiłam  naszą Ewę i to Ona stworzyła mi takie cudo... 




                                             Ewuś :-) Niciarka dobrze mi służy :-)))       




                               Drugą niciarkę wypatrzyłam w Pepco za 15zł , bo była z 50% upustem ...









Wszelkie dodatki typu etykietki , stempelki , naklejki które używam gdy pakuje np. swoje domki ,  kupuje w fajnym sklepie  Rencami.pl .
Lubię tam robić zakupy bo mają tam przystępne ceny i szybką tanią dostawę .










A Wy ? Macie swoje ulubione miejsca gdzie zaopatrujecie się w tkaniny czy akcesoria hand made  ? Czy też  jesteście takimi ,,zbieraczami'' różnych  szyciowych  rzeczy , jak Ja ?
                     
                                                           Miłego dnia Wam życzę
                                                                    Dorota





54 komentarze:

  1. Dzięki za polecenie sklepu, zajrzałam i przepadłam, jakie tam ładne rzeczy mają. Swoją niciarkę upolowałam na olx.pl w swoim mieście - ta strona jest skarbnicą niedrogich przedmiotów "z duszą", nie raz już tam coś upatrzyłam. Co do materiałów, u mnie to zdecydowanie ostatnimi czasy lumpeksy. wpadam tam przy najniższej cenie za kilogram i wykupuję to, co można potem bez smutku pociąć i przerobić na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie zajrzeć na olx.pl ... Dzięki za namiary .. :-)

      Usuń
  2. Och nie,... wszystkie te tasiemki, tkaniny... Oglądać mogę bez końca ... :)))) Stempelki, etykietki, cuda nam tu dzisiaj pokazujesz, na wszystkie te rzeczy jestem bardzo wrażliwa... ;)))
    Ja mam swój sprawdzony sklep z drewnami, gdzie kupuję zazwyczaj, ale gdy potrzebuję jakiegoś wzoru, np serwetki to szukam motywu wszędzie, gdzie się da, choć to prawda, że czasem jest drogo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się ominąć tą drożyznę :-) Ostatnio np. w Kiku wypatrzyłam tasiemki 10m za 4zł , różne kolorki , motywy i wzory .. albo w auchan były śliczne tasiemki na drewnianych szpulach też za 4 zł. Potem mi się wszystko przydaje :-)

      Usuń
  3. Uwielbiam kupować materiały :) jestem uzależniona, zwykle robię zakupy przez internet. Ciucholandy też lubię odwiedzać ale bardzo rzadko mam taką okazję, też myślę, że można tam dostać niebywałe rzeczy ;)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SH nie zawsze uda mi się coś fajnego znaleźć , ale często jednak kupuję w sklepie internetowym :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Wow, zazdroszczę, tyle że ja szyję od święta (ale jak takie tkaniny widzę to mi się chce szyć ;-)) Ja raczej szukam w necie, nie chce mi się chodzić i szperać.
    Niciarka cudna, muszę zgapić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) Zgapiaj kochana , zgapiaj ... :-)

      Usuń
  5. ślicznosci ,a na stempelki choruje

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne materiały wybrałaś:), a niciarka cudo!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci te kolekcji:-) Ja również uwielbiam wszelkiego rodzaju materiały. koronki które zazwyczaj kupuję w necie ,czasem szyję sama albo moja zaprzyjaźniona od lat sąsiadka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja jeszcze mała :-) ale z miesiąca na miesiąc sobie rośnie , ale też i maleje jak szyję :-) Dzięki i pozdrawiam cieplutko :-))

      Usuń
  8. Tez mam ta tekstylna chorobe :-) wiekszosc tkanin kupuje na allegro bo tylko tam moge kupic w miare za rozsadne pieniadze tkaniny tildy, kaufmanna czy przepiekne japonskie bawelenki :-) dawno nic nie usxylam bo popsula mi sie maszyna :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu :-) Ja już przeżyłam dwie maszyny , mam tylko nadzieję , że ta zostanie ze mną na dłużej :-)

      Usuń
  9. Piękne tkaniny. Ja również często kupuję materiał który mi się spodoba, nie wiedząc jak go wykorzystam. Często zakupuję w internecie, choć ostatnio trafiłam do stacjonarnego sklepu w mieście obok i nie mogłam z niego wyjść... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę takiego sklepu stacjonarnego .. u nas jeszcze takiego nie znalazłam :-) Buziaki :-)

      Usuń
  10. Piękne materiały, piękne wszystko ♥♥♥ uwielbiam takie zdjęcia oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) To tekstylna choroba , jak to napisała Madzia :-))))

      Usuń
  11. Ja jestem chora jak wchodzę na pasmasz.pl Polecam tkaniny mają cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoje uzależnienie, pięknie wygląda, tkaniny cudne, tak samo jak niciarka, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) Dobrze , że to uzależnienie nie szkodzi zdrowiu tylko mój mąż się śmieje , że szkodzi portfelowi hi, hi....

      Usuń
  13. Tkaniny zazwyczaj kupuję w SH, a ostatnio wyczaiłam świetny sklep W Holandii i jak tak weszłam to przepadłam. Istny raj, sklep ogromny i piękne tkaniny, niestety ceny też piękne. Ale czasami warto coś kupić:) Są też Stoffenmarkty (czy jakoś tak) i tam można wyhaczyć np za 8euro 3metry świetnych kolorowych materiałów, ale tylko raz trafiłam na taki targ tkanin w Hadze. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś mi się uda odwiedzić taki targ. A tasiemki masz rewelacyjne! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Zazdroszczę Ci bycia na takim targu , chyba cały dzień bym tam spędziła :-)

      Usuń
  14. Ja też tak mam z tkaninami, i też często wypatruję je w sh :) Czasem można tam znaleźć prawdziwe cuda. Nie raz już udało mi się kupić zupełnie nowy kawał materiału.
    Niciarki świetne - obydwie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :-) To prawda , że czasami idzie tam znaleźć prawdziwe perełki :-)

      Usuń
  15. Cudowne te Twoje materiały,ja też lubię tkaniny,wstążki i tasiemki,więc Cię rozumiem:)))Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne szpargały:) Uwielbiam się w nich grzebać. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam z włóczkami jak Ty z tkaninami... ;))) Cudne skarby posiadasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakiegoś bzika ... ha,ha... Pozdrawiam :-)

      Usuń
  18. Przepadłam Twoich tekstyliach :) Też uwielbiam różne piękne materiały, marzy mi się maszyna do szycia żebym mogła na potrzeby domowe tworzyć cuda :)
    Do poleconego sklepu zajrzałam i już jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie wspaniałe rzeczy posiadasz, ja też uwielbiam różne tasiemki,serwetki, tkanin niestety nie mam, bo i szyć nie umiem, dzięki za namiar na sklep, a i zazdroszczę sklepu kik i takich tanich tasiemek...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Boziu Dorotko jaki ty masz porządek w tych materiałach i tasiemkach... chyba sie pod spół schowam:) Cudne tkaniny... aż mnie do nich świeżbią łapki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządek ? To tylko na potrzebę zdjęć ..hi,hi....

      Usuń
  21. Ojejku, czemu podałaś adres tego sklepu... Przepadłam, dostałam oczopląsu i sama nie wiem co najpierw zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne materiały! I ja poluję w lumpeksach i w necie. Zawsze coś fajnego wypatrzę :)
    Bardzo mi miło, że wspomniałaś o moim sklepie :)
    P.S: ja sama też mam fazę na stemple :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz fajny sklepik :-))) Lubię tam robić zakupy :-))) Dorota

      Usuń
  23. Ale cudowności!!! Ja większość kupuję w necie, ale nic na zapas tylko pod zamówienie, niestety portfel nie wytrzymałby, gdybym mogła zaszaleć w takich sklepach jak bym chciała, zawsze z rozsądkiem ;) a jak to męczy ;) Ocieplinę, guziczki czy włóczkę to raczej staram się kupować w pobliskiej miejscowości. Kiedy ja znajdę czas na porządki w tekstyliach...patrząc na Twoje, to mam niezły bajzel ;)
    Pozdrawiam :)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zaopatruje się w pobliskiej pasmanterii :-))) Porządek był na potrzeby zdjęć , bo różnie to czasami wygląda :-))))

      Usuń
  24. Jedyny I ostatni raz uszyłam fartuszek kuchenny na technice w podstawówe. Podziwiam takie utalentowane kobiety.
    Nie mam zapasów ale nabieram ochoty na zmierzenie się z maszyną
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się zmierz z maszyna :-) Sama nie wiedziałam ile radości jest w tym szyciu :-)

      Usuń
  25. Mam to samo uzależnienie...Potwierdzam że w w sh można znaleźć ciekawe rzeczy o czym będzie w następnym poście.. Super tkaninki...Dobre są te stempelki..bo się nad nimi zastanawiam? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu :-) Ze stempelków jestem bardzo zadowolona :-))))

      Usuń
  26. śliczne tkaniny, zwłaszcza te kwiecisto-pastelowe :) a stempelki? cóż... niewątpliwie uzależniają :)
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz mnóstwo przepięknych tkanin! :)))) i jaki ładny kącik do pracy :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń