poniedziałek, 30 marca 2015

Wielkanoc w barwach natury


                                                               Witajcie :-)
                       Ostatnio trochę mnie mało w blogowym świecie .
   Jest to chyba związane z budzącym się życiem , ciepłem , słońcem i pogodą . Do tego zmiana dachu , koło domu ogromny bałagan , który staraliśmy się jakoś ogarnąć i tak leciał mi dzień za dniem ....
                 
                      Ale dziś o dekoracjach świątecznych , które są ostatnio niewyczerpanym tematem dla nas wszystkich. U Was już na blogach przepiękne dekoracje , że aż mi dech zapiera .Każdy ma jakieś swoje wyobrażenie idealnego stołu świątecznego, no i tyczy się to wszystkich świąt. Jednak zauważyłam, że ostatnio coraz to więcej ludzi idzie właśnie w tę naturalną odsłonę, czy powodem jest poświęcanie zbyt małej uwagi na kontakt z naturą w codziennym życiu? Myślę, że po części może to być dobry powód. Ja też osobiście zakochałam się w prostocie , kolorze ziemi  i naturze . Naturalnie czyli jak ? No właśnie jaka ta natura naprawdę  jest ? Daje... , odbiera... , nie krzyczy ... , daje by cieszyć innych .... , odbiera by przynieść nowe....taka od bieli po beże i pastele ... , kolory ziemi...



 
 






 
 





 

                                           wszystkie zdjęcia znalazłam na : pinterest.com

                                  Strasznie  podobają mi się te dekoracje ze zdjęć :-)
                                         Z chęcią bym je wszystkie przygarnęła :-)
                                          Marzą mi się święta w takich dodatkach .

  A to już parę moich bardzo małych przygotowań do świąt , niewiele bo  dopiero w tym tygodniu zaczynam ogarniać domek  i nie tak pięknych jak te wyżej ... , ale marzenia są po to żeby za nimi podążać , gonić je i w końcu je złapać ...  i ja tak właśnie cały czas robię ..



 
 
 
 
 
 
 


 
 


 
 
 
Przypominam jeszcze Wam o kończącym się już niedługo candy , zapisywać się jeszcze można do 1 kwietnia tu  Candy w Zielonkowym Domku 
 
 A teraz zmykam sprzątać :-) 
 
Dorota
 

43 komentarze:

  1. Uwielbiam takie eko zdjęcia. Śliczne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym kiedyś wystroić swój domek takimi eko dekoracjami . Dzięki :-)))

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie naturalne dekoracje, piękne inspiracje!
    Twoje małe przygotowania do świąt też śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku bardzo późno wzięłam się za dekorowanie , jakoś tak wyszło... więcej było prac przed domem niż w domu.. Dziękuje Ci :-)))

      Usuń
  3. Śliczne dekoracje te Twoje jak i te z pinterest ^^ Najpiękniejsze są te bombki z pirókami ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombeczki kupiłam jakiś czas temu w osiedlowym sklepie :-))) Dzięki serdeczne :-))

      Usuń
  4. Piękne naturalne dekoracje-takie są chyba najlepsze,bez zbędnego przepychu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę czuje niedosyt tych dekoracji ale może faktycznie co za dużo to nie zdrowo :-)))

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia nam zaserwowałaś Dorotko! Mi też bardzo podobają się takie naturalne dekoracje :)
    Muszę też przyznać, że urzekł mnie ten drewniany ptaszek, śliczny... Ja, szczerze mówiąc, też jestem "w lesie" ze świątecznymi dekoracjami, ale mam nadzieję to nadgonić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteśmy już dwie w ,,lesie'' hi,hi... Buziaki :-))

      Usuń
  6. Eco jest na topie czyli kolory ziemi.Jestem za:) nawet zadziałam w tym klimacie i powstał wianek eco z mchu i patyków...zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dekoracje tak samo piękne jak te z pinteresta. Jaja w butelce-taka prosta dekoracja a jaka efektowna :)
    Pozdrawiam
    http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje w moim stylu. Najbardziej lubię takie naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie też mocno taki naturalny wystrój, odsłona stołu w barwach natury. Póki co ostatnio postawiłam na błękit, zajrzyj, ciekawa jestem czy Ci się spodoba :) A co do Twoich aranżacji - cudne :) Te drewniane ptaszki mnie zauroczyły :) ściskam już prawie świątecznie :* Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam , zaglądałam i aż mi dech zaparło bo pięknie u Ciebie . Bardzo mi się podoba , jestem zauroczona Twoim domkiem i dekoracjami :-)))))

      Usuń
  10. Zwykłe jajka z białym flamastrem przecudne, genialne, piękne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , że też myślałam żeby zrobić sobie takie jajka :-) Tak się zastanawiałam czy to jakaś farbka , korektor czy właśnie biały flamaster ?

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia, natura jest tak piękna, że nie ma co ulepszać, kolory ziemi to najcudowniejsze barwy .... twoje dekoracje równie piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dorotko :-) Taki jakiś niedosyt czułam przez brak czasu jeśli chodzi o te dekoracje ...

      Usuń
  12. Eko przepiękne, u mnie tradycja- żółty, zielony i biały ze względu na synka, który żywo reaguje na kolorowe dekoracje. Mnie urzekły drewniane jaja z napisami Hope, Wonder.... Twoje dekoracje równie piękne, ptaszek i jajeczka w szklanym naczyniu :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Jak moje dzieci były małe to też starałam się w święta aby było mnóstwo kolorków :-) Dziękuje Dominiko :-)

      Usuń
  13. Inspiracje, które nam zafundowałaś są cudowne. Twoje naturalne ozdoby też świetne. Bardzo podobają mi się drewniane ptaszki ;). Mam podobne. Ostatnio przycupnęły na moim lustrzanym oknie. Pięknych świąt życzę! Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNIE!!!! uwielbiam takie dekoracje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudne eko, całkowicie moje klimaty!

    w komentarzu do candy napisałam, że jestem u Ciebie pierwszy raz ale to nieprawda, musiałam już tu być, bo poznaję Twój styl dekorowania i pisania :)

    wysyłam buziaka, papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :-) nie wyświetlił mi się Twój komentarz pod postem z candy ? Ale widziałam go w ustawieniach więc oczywiście jesteś pomimo tego zapisana i bierzesz udział :-) Bloger szaleje chyba ...umykają komentarze ..Pozdrawiam Cię cieplutko :-))))

      Usuń
    2. Bloger po prostu sie zorientował, że ostatnio sprzyjało mi szczęście bo juz wygrałam candy i mnie wyeliminował :( Cieszę się, że Ty czuwasz i nie dasz mnie skrzywdzić bo candy jest naprawdę świetne!!!

      Usuń
  16. Eko to nie mój klimat, a jednak napatrzeć się nie mogę, piękne!

    I zapraszam do mnie na słodko - słony mazurek
    http://codzienne-przyjemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie same pyszności ... Narobiłaś mi smaka :-))))

      Usuń
  17. Uwielbiam kolory ziemi, minimalnie się od siebie różniące. Drewno, deska, jajka...idealnie wiosennie:) Zwłaszcza w tym roku jakoś nadmiar kolorów mi przeszkadza. Twoje uspokajają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chłopcy byli mali to lubiłam dużo kolorków , teraz uciekam właśnie w tą stronę... Dziękuję Aniu :-)

      Usuń
  18. Jestem za! Takie dekoracje i mi bardzo odpowiadają! Ptaszek przeslodki! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje, ja też w tym roku postawiłam na ozdoby w tym klimacie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, mnie bardzo wpadły w oko te jajeczka z wymalowaną twarzą i nałożonym wianuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne dekoracje. Świetnie wygląda słoik z jajeczkami, bardzo podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudeńko, uwielbiam takie naturalne dekoracje :)
    Wesołych Świąt życzę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń