sobota, 7 marca 2015

Tildowe pisanki


                Za niecały miesiąc już Wielkanoc , więc czas już dziś pomyśleć  
                                                                   o ozdobach . 
                Zobaczcie co można zrobić , aby przyozdobić swój domek 
                                                             na  te święta .
                To naprawdę nic trudnego , żadna filozofia ....
                Robiłam je już drugi raz .. i na pewno nie ostatni.
 
          Potrzebujemy jajka steropianowe  , tkaninki i koronke , tasiemkę 
                                                   lub sznurek , ostry nożyk i szpilki .
       W ten sposób można stworzyć przepiękne pisanki w swoich ulubionych   kolorach... 
 























 
 
 
















      
                                                 A takie robiłam w zeszłym roku







                                 Zachęcam Was kochani do zrobienia takich pisanek ... 
                                                                 Ściskam Was mocno
                                                                           Dorota



33 komentarze:

  1. Śliczne te pisanki! Ja jakoś niespecjalnie mam cierpliwość do pisanek i trochę nad tym ubolewam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi się je bardzo szybko :-) więc nie zajmują dużo czasu :-) Spróbuj kiedyś :-)))

      Usuń
  2. Pięknie Ci one wychodzą Dorotko!!! Zrobiłabym je, ale nie mam takich cudnych tkanin...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa na pewno znajdziesz jakieś resztki tkanin , bo wiem , że szyjesz takie piękne rzeczy :-))))

      Usuń
  3. PRZEPIĘKNE!!! I te materiały różane takie urocze!
    Ja nie robiłam takich pisanek,nawet nie wiem jak się za to zabrać ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudynko to bardzo proste :-) Spróbuj :-)))

      Usuń
  4. Piękne i te kolorki:) Ja działałam w zeszłym roku i na pewno dorobię kilka nowych:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę do Ciebie zaglądać i podziwiać :-)))

      Usuń
  5. Przeurocze sa:-) tildowe tkaninki uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są. Pięknie będą się prezentować! Faktycznie prosty pomysł, ale jaki efektowny ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne, a tą metodą zdobiłam bombki i szybko, łatwo i przyjemnie się to robi poza tym efekty są niesamowite :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Bombek jeszcze nie robiłam , ale spróbuje na pewno :-)

      Usuń
  8. Są śliczne :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszły! U mnie także akcja dekorowania na Wielkanoc już trwa... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam i pięknie u Ciebie ! Pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  10. Ależ one śliczne!!! Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :) Chyba się skuszę i zrobię kilka - tym bardziej, że przygotowuję na blogu serię Wielkanocnych inspiracji, a te jaja świetnie wpasują się w to, co chcę przygotować :) :) Pozdrawiam serdecznie i bardzo wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie :-) Jestem bardzo ciekawa Twoich inspiracji bo uwielbiam do Ciebie zaglądać :-))))

      Usuń
  11. Piękne pisanki, w tamtym roku udało mi się zrobić dwie, może teraz znajdę więcej czasu. Twoje są idealne.
    Pozdrawiam wiosennie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już drugi rok jak je robię :-) Lubię je robić :-) Dzięki i też przesyłam wiosenne pozdrowienia :-))))

      Usuń
  12. Piękne te Twoje pisanki! Ja też jestem w trakcie pisankowych poczynań ale takich pięknych tildowych tkanin to nie mam :) Są cudne!
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja robiłam styropianowe bombki i póki co mam dość ;) Zresztą nie w głowie mi ozdoby, jak tyle się dzieje w ogrodzie :D Ale Twojej jajka bardzo ładne - takie wiosenne właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne jaja. Takie shabby - romantyczne :)
    Pozdrawiam
    http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne sa w sam raz do mojego duzego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jaja styropianowe czekają na zrobienie ,ale takich pięknych materiałów brak ;/

      Usuń