poniedziałek, 23 lutego 2015

Podaruj mi trochę wiosny ...



                                                           Kochani  :-)
                                   Cały czas dochodzę do siebie po chorobie ... 
                                  Początek roku dał mi trochę popalić ...
                                  Z jednej choroby popadłam w drugą.

            Leki , które miały mnie leczyć  wywołały alergie , było dużo stresu i nerwów .. Najgorzej jest kiedy lekarze nie wiedzą co Ci jest , a pakują w Ciebie setki leków rząd pod rząd  z nadzieją , że może to jest  to ..  , zamiast zacząć  od   podstawowych badań..., postawić prawidłową diagnozę i leczyć.
  

            No , ale dosyć już , mam nadzieję , że szare chmury minęły i teraz będzie już z dnia na dzień tylko lepiej ....
  

             W ramach rekompensaty    podarowałam sobie trochę wiosny ...
           Już dawno miałam zabrać się za ich uszycie , ale jakoś zwlekałam ..  
   A to nie miałam wykroju , a to tkaniny mi nie pasowały kolorystycznie .. , a to mi się zwyczajnie po prostu nie chciało...
                                    Aż w końcu przyszła wena .. no i są ....
Buzia mi się śmieje już zawsze rano , jak na nie spojrzę ... bo  z rana dostaje taką mega porcję koloru , że czuje już wiosnę z każdej strony ...

                                               Zresztą ... zobaczcie same ...
                 
 

            






 
 






 

                                         Czy podarowałam Wam choć trochę wiosny ? 

                                                                      Dorota
                                             

27 komentarzy:

  1. Cudowne tulipany, też o takich myślałam, ale właśnie nie znalazłam wykroju. Miałam coś kombinować, chyba mnie zmobilizowałaś, bo wyglądają prześlicznie, optymistycznie i radośnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko :-) Jeśli chcesz wykrój to daj znać :-) to wyślę Ci :-)

      Usuń
    2. Jeżeli mogłabyś wysłać mi wykrój to proszę bardzo. Materiały już zgromadziłam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Dobrze,że już dobrze :)) a Twoje tulipany są najpiękniejsze na świecie, wcale się nie dziwię Twojej radości o poranku, są cudne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :-) szycie ich sprawiło mi mnóstwo frajdy :-)

      Usuń
  3. Śliczne szyjątka :) Kochana dużo, dużo zdrówka życzę bo bez niego to nic nie idzie :) Pa do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :) No i nigdy nie zwiędną :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś :-) Zaletą faktycznie tych tulipanów jest to ze zawsze są świeże i nigdy nie zwiędną :-)

      Usuń
  5. Świetne tulipany! Przynajmniej nie zwiędną jak moje ;)
    Życzę Ci mnóstwo zdrówka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :-) nigdy nie zwiędną :-) zawsze cieszą oko kolorkami :-) Dzięki :-)

      Usuń
  6. Ale piękne!!!! Podziwiam dorotko bo ja cierpliwości do takich rzeczy nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszym tulipanie trochę się wkurzałam , ale każdy następny już wychodził lepiej :-) Dzięki Ewcia :-)

      Usuń
  7. Urocze te tulipanki ;) Szczególnie lubię, bo to jedne z moich ukochanych wiosennych kwiatów ;) Wielka buźka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pąki tulipanów :) wyglądają naprawdę wiosennie!
    Podobają mi się kolory kwiatów, ale ta zieleń liści jest jak świeża trawka - tak jakoś mi się skojarzyło ;)
    pozdrawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) Mi też się ten kolor kojarzy ze świeżą , wiosenną trawka :-)

      Usuń
  9. Piękne wiosenne tulipanki w soczystych kolorkach, muszą rozweselać i pozytywnie nastrajać :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rozweselają :-) Mogłabym je porozstawiać po całym domu :-)

      Usuń
    2. Myślę, że to świetny pomysł ;)

      Usuń
  10. Ależ są boskie:)) Cudo stworzyłaś, te tulipany są przesiąknięte taką wiosenną, pozytywna energią:) Buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko czekać na wiosnę .. i na naturalne kwiaty :-) Dzięki :-)

      Usuń
  11. PIĘKNE! Przesyła wiosenne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne,tez mi sie buzia usmiecha do nich:)a druciany kosz genialny!Jak ja kocham wszelkie druciaki.
    zdrowia zycze i aby do wiosny:)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne tulipanki i podarowakas nam tone wiosny :) dziekujemy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na moje kosmetyczne Candy!
    http://kosmetyczkagaby.blogspot.com/2015/04/136-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń