piątek, 16 stycznia 2015

Natura i prostota....



          Od jakiegoś czasu przemykały mi tu i ówdzie domki w roli elementów dekoracyjnych . 
Bardzo fajny to motyw i można spotkać naprawdę różne ciekawe okazy zrobione z różnych materiałów .  Dlatego dziś dla Was porcja moich domków , zrobiona z drewna w wersji eko , czyli takiej jaką lubię najbardziej , czyli .... natura , recykling i  prostota ...
       Domki to  piękne , proste ozdoby , na które zwrócił nie jeden raz uwagę , każdy miłośnik skandynawskiego stylu . Jest to fantastyczna dekoracja  domu zimą , wiosną czy latem i pewnie jeszcze nie raz będę do nich wracać tu na blogu .
  
 Wszystko oczywiście  odbyło się pod czułym okiem Pana Prezesa , który dawał mi mnóstwo cennych uwag przy produkcji  tych domków i takim sposobem miałam takie  domowe warsztaty stolarskie .
Można je pobielić , pomalować na różne kolory  albo mogą pozostać  naturalne  , jako baza do samodzielnego wykonania .
                                                                       
                                                                        
                                                                     
                                                                      

                                                                     \























                                                                                 Lubicie drewno ?
                                                      Czy macie jakieś swoje drewniane marzenia ?


                                                                                     Dorota


36 komentarzy:

  1. Ha ha, no to sie zgrałyśmy Dorotko:))) Aż nie mogę uwieżyć, bo ja własnie zakupiłam sobie wyrzynarkę i wycinam w drewnie!!! Mnie po głowie chodzą dekoracje wielkanocne, ale twoje domki sa BOSKIE!!!!! Przepięknie wyglądają, REWELACJA.
    Całuję♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób Ewuś rób ... Chyba telepatia działa hi,hi... jestem już ciekawa Twoich drewnianych cudeniek :-)

      Usuń
  2. Piękne domki ,jak idealnie wyszlifowane:) Ja nie szlifuję tak dokładnie :) , ale to bardziej spowodowane jest lenistwem i niecierpliwością :))) Moje pomalowałam na biało:)
    Nie wiem czy można to nazwać drewnianym marzeniem , ale marzę o wyrzynarce precyzyjnej:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż dużą role przykłada do szlifowania .Ja chciałabym to zrobić zawsze szybko , zostawić trochę na drewnie śladu zęba czasu , ale teraz widzę , że tak dobrze wyszlifowany domek jest poezją w dotyku dla dłoni :-) Pozdrawiam Cię serdecznie Gosiu :-)

      Usuń
  3. Jeny,sama je wykonałaś?! No podziwiam cię kochana!!!!! Przecudne i jak ładnie i starannie wykonane! Ja nie mam w swojej kolekcji dekoracyjnej domków ale bardzo mi się podoba ten motyw :)
    No nie mogę wyjść z podziwu!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Klaudynko pomyśl nad takimi domkami :-) Widziałam nawet taką transferową grafikę na poduszkach i powiem Ci , że super to wyglądało ! Buziole :-)

      Usuń
    2. Tak?! O widzisz,muszę poszperać w necie :)

      Usuń
  4. To prawda, domki w takie eco wersji sa wspaniala ozdoba, uniwersalna I ponadczasowa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eco teraz bardzo modne w jedzeniu jak i wnętrzach ... :-) Dzięki Madziu :-)

      Usuń
  5. Super też o nich myślę ale narazie w ruch pójdą kostki drewniane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o kostkach :-) Dzięki :-) , pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  6. Piękne, perfekcyjnie wykonane, wyszlifowane. Na pewno będą pasowac do każdej stylizacji, aranżacji. Pozdrawiam ciepło
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Cieszy mnie to że się podobają , bo do cierpliwych to ja nie należę ...

      Usuń
  7. Uwielbiam dekoracje z drewna. W obecnej chwili posiadam tylko gwiazdki. Pani domki są idealne chętnie widziałabym je u siebie:) Czy można u Pani zamówić taki zestaw?
    Serdecznie pozdrawiam
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już Pani trafiła do mojego sklepiku ? Dziękuję :-) Jest mi bardzo miło gościć Panią u siebie :-) Dorota :-)

      Usuń
    2. Tak trafiłam:)
      Emilia

      Usuń
  8. Super! Fajny motyw Nawet na zdjęciach widać staranność wykonania.
    Chyba zamówię sobie na urodziny wyrzynarkę, bo co z tego, że pomysły są, skoro narzędzi brak :/
    Pozdrawiam!
    http://myhouseofhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta staranność to szkoła męża ! Wiesz ile narzekałam , że muszę to tak dokładnie wyszlifować , mi się już wydawało , że już jest , a Prezesik mówił jeszcze nie , szlifuj dalej ... tyran jeden ..hi, hi..

      Usuń
  9. Ładne... Ostatnio coś takiego oglądałam w "ernstigs family" w wersji b&w, także drewniane. Szkoda mi było jednak kaski, potem żałowałam, bo mogłam kupić.
    Ja uwielbiam drewno!
    Mam go sporo w domu. Tak w postaci mebli jak i dodatków. Idę w kierunku bieli, ale tych komód, stołów czy szafy ubraniowej które są, nie chcę przemalowywać. Zostaną takie jakie były.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chyba nie chciałabym przemalowywać , bo znam parę osób które bardzo żałowały . Na zdjęciach to wygląda może i fajnie , ale jak się przyjrzeć temu z bliska to już to fajnie tak nie wygląda .. chyba , że robi to fachowiec , lakiernik , natryskowo , to wtedy naprawdę widać różnicę i nie razi w oczy :-) Pozdrawiam Cię moja imienniczko serdecznie :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Lubię drewniane dekoracje . Domki , gwiazdki to moje ulubione ... Pozdrawiam i dziękuję za wizytę :-)

      Usuń
  11. Mój Prezes tez ostatnio mi takie wyczarował :) Piękno w prostocie :) Buziolki pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co byśmy zrobiły bez tych naszych Prezesów hi, hi...

      Usuń
  12. Super są, kupiłam wyrzynarkę i też zaczynam przygodę z drewniakami, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) No to czekam kochana na te Twoje drewniaki ... Buzka :-)

      Usuń
  13. Uwielbiam drewno i takie dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) Też lubię drewno , zresztą praca mojego M związana jest z drewnem , gdy mam do wyboru sprasowaną płytę lub drewno to zawsze wybiorę drewno :-) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę :-)

      Usuń
  14. Drewno kojarzy mi się z ciepłym przytulnym domem, jeśli podłogi to tylko drewniane. Z resztą drewno w mojej rodzinie traktowane jest z namaszczeniem, a to za sprawą dziadka, który sam strugał sobie skrzypce (najlepiej nadaje się do tego jawor i wiśnia:) Drewniane przedmioty mają duszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to napisałaś :-) , że drewniane przedmioty mają duszę i swoją historię :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  15. świetne te domki mam podobny tylko pomalowane na biało bardzo je lubię

    pozdrawiam ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Znakomite domki, pozdrawiam :)

    Zapraszam na konkurs:http://alterations-passion.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam drewno zresztą pewnie niejednokrotnie można to było zauważyć na moim blogu;) Kocham się otaczać takimi prostymi, drewnianymi dodatkami, pięknie komponują się we wnętrzu i je ocieplają, jeszcze bardziej tak domowo się robi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Domki super;) Też męczę mojego Prezesa:) o wycięcie mi takich.. Ale na wszystko przyjdzie czas:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne ;) Bardzo lubię takie dodatki, choć u mnie w domu takowych nie posiadam. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  20. domki są cudne:) u mnie takie wąziutki i białe dumnie stoją na parapecie:)

    OdpowiedzUsuń