piątek, 23 stycznia 2015

BLACK & WHITE


                              Przymierzam się pomału do  małej zmiany dekoracyjnej w pokoju chłopaków ( 17 i 12 lat).
 Dotąd mieli pokój tez w wersji czarno - białej , ale  było inaczej , bo tematem przewodnim było miasto , city , new york i trochę komiksu . Teraz nadchodzi czas odświeżenia ich pokoju więc wpadłam  na   pomysł na coś  takiego ....  dalej wersja biel i czerń z której nie chcą zrezygnować  i  dodatkowo zaproponowałam im  trochę  motywów ze  zwierzakami   . Kupiłam już parę dodatków z wyprzedaży  , głównie Empik miał parę rzeczy w tym temacie ,  uszyłam poszewki , które widziałabym w tym pokoju , jakieś ramki z grafikami i  jeszcze  chcę dodać trochę do tego jakieś dekoracje  z naturalnego  drewna  i chyba myślę będzie ok ...  
 




























                                      
                                                                 Widzę też w pokoju tam taka lampę ...



                                                                                               zródło                 

                                              A tu już następny komplet domków czeka na wysyłkę ....





            Cały czas szukam inspiracji do tego pokoju dotyczących ścian , dodatków , okna ..itp. Mam nadzieję też  , że z tymi dekoracjami idę w dobrym kierunku ?  Że ,  może to fajnie wszystko wyglądać w ich pokoju  ?  Chłopcy , jak to chłopcy mówią :  _Mamuś , zrób tak żeby było fajnie ..? Żeby nie było dziecinnie .. , bo wiesz do nas przychodzą koledzy ........              I masz tu babo placek i myśl.... ?
Mam nadzieję , że niedługo zabierzemy się za małe zmiany i wtedy pokażę Wam wersje przed i wersję po.  
                                                            Pozdrawiam wszystkich cieplutko

                                                                                 Dorota

                                                                                     :-)

21 komentarzy:

  1. Z chłopakami nie ma lekko :) Ja mam póki co jednego 5-latka i właśnie się głowię nad jego pokojem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba połączenie b&w z drewnianymi dodatkami albo szarość i biel +drewno :)
    Na pewno wyczarujesz niesamowite wnętrza dla chłopców :)
    Czekam!
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni bardzo dobrze czują się w tych kolorach :- ) Mi też podobają się dodatki w tym zestawieniu :-)

      Usuń
  3. Zestaw kolorów świetny Dorotko!!! powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wyjdzie z tego super metamorfoza , niema nic fajniejszego niż realizacja projektu :) Buziole pa :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba niełatwo stworzyć pokój dla dorastających chłopców. Chociaż kierunek wg mnie bardzo odpowiedni. Gdybym miała syna, podkradłabym chyba pomysł :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :-) jeden już prawie dorosły , a drugi też już nie jest mały. Myślałam jeszcze o dodaniu trochę metalowych rzeczy .

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój pomysł.Dodaj trochę metalowych rzeczy.Nie wiem jakiś pojemnik na biurko,zegar.Widziałam fajną rzecz ale nie wiem czy chłopakom się spodoba.Ze sklejki lub z drewna wycinasz drzewo z gałęziami bez liści.Tak jak robisz gwiazdki.Zrób otwornicą,napewno Twój mąż wie jak otwory i włóż w nie biało,czarne lub szare cotton bals.Myślę,że spodobałoby sie chłopakom:)Ale nie wiem czy motyw drzewa będzie pasował do zwierząt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tym drzewem , muszę nad tym pomyśleć :-) Nad tymi dodatkami metalowymi też myślałam np. na parapet kwiatki w metalowych doniczkach , Nic teraz tylko myśleć próbować :-) Dzięki serdeczne :-)

      Usuń
  7. Super pomysł i świetne dodatki...na pewno nie będzie dziecinnie.. To już spore chłopaki.. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadam z rewizytą :) I też przy okazji wyrażę swą opinię - pomysł na zmiany bardzo dobry! Biel, czarny, naturalne dodatki i motywy bardzo są na czasie :) Wszystko będzie ze sobą współgrać, powodzenia w zmianach aranżacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. To cudnie, że Twoi synowie mają do Ciebie takie zaufanie, Patrząc na dodatki wydaje mi się, że pokój będzie świetny. Juz nie moge sie doczekać kiedy pokażesz coś więcej!

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zagwozdka od chłopaków. My też się przymierzamy do liftingu i mój powiedział podobnie - mamo ja już jestem nastolatkiem :-) to znaczy że co?
    Pozwodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne poduszki , pozdrawiam serdecznie :-)) Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. No lekko nie jest ;) Ja póki co zmieniam jak mi w duszy gra, ale mój maluch ma 1,5 roku ;) Co to będzie za lat naście...? Już się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że wyjdzie super :) Biel i czerń to ponadczasowe połączenie :) Dodatki są naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń