środa, 3 grudnia 2014

Stars


            Już jakiś czas temu rozpoczął się okres przygotowań świątecznych w naszych domach. Wiele ludzi narzeka na ten zgiełk , ruch w sklepach , który już zaczyna być dookoła . Ja osobiście lubię tą atmosferę świąteczną i nie przeszkadza mi cały ten szum wokół swiąt . Lubię oglądać , wybierać dekoracje , cieszyć tzw.oko. Ktoś na jednym z blogów napisał , że czas przedświąteczny wyzywa w nas nowe pomysły i nadprzyrodzone siły , by przejść ten zimowy , trudny czas w przyrodzie , jakim jest zima , kiedy dni są takie krótkie . Ja zgadzam się z tym w 100 %
                                   Sama więc rzuciłam się w ten  wir i zaczęłam budować w naszym domku świąteczny klimat . Cześć dekoracji wyciągnęłam z pudeł z zeszłego roku , część to jakieś tam nowe nabytki za tzw. małe pieniądze. Ale .. cały czas ciągle mi czegoś brakowało ... cały czas czułam jakiś niedosyt ..Wiedziałam , że  brakowało mi coś na pewno z drewna .....Poszperałam w internecie , wydrukowałam wzór , zrobiłam kawę i... poszłam do męża do warsztatu . A tam zaczęło się ... On wycinał , ja szlifowałam. Niezły z nas duet był ! 
                                                No i mam teraz drewnianą , dębową gwiazdę 
                             Taką naszą , zrobioną wspólnie , która może spełni nasze marzenia ....?
   

                                








                                                PS. Może jest ktoś zainteresowany taką gwiazdą ? 
                                                                       zieloni.dybow@interia.pl


20 komentarzy:

  1. Ja wycinam sama:) tylko nie szlifuję tak dokładnie , po prostu lubię taką nie doskonałość:)
    Wasza jest piękna i na pewno spełni życzenia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) Zastanawiam się nad pobieleniem tej gwiazdki ? Sama nie wiem ?

      Usuń
  2. Profesjonalnie wykonane..:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zmienię zawód hi,hi...Pozdrawiam cieplutko :-)))))

      Usuń
  3. Uśmiech się pojawił na mojej twarzy, bo my ostatnio z mężem w jego warsztacie zrobiliśmy takie dwie gwiazdy jedna większa, druga mniejsza, są sosnowe więc pomalowałam je na biało, ale taka dębowa zostanie zrobiona jutro do salonu, och te gwiazdy, mają w sobie taki urok :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam czy czas nie pobielić choć jednej z nich ? Dzięki :-))))

      Usuń
  4. Bardzo fajna :) Zupełnie jak gwiazdka z nieba :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaby jeszcze spełniać życzenia hi , hi.... :-)

      Usuń
  5. Gwiazdy, gwiazdeczki, jak zwał tak zwał, uwielbiam je w każdej postaci. Ja mam sosnowe i cieszą moje oczy cały rok. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to fajny motyw dekoracyjny te gwiazdeczki :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  6. Piękna! Na pewno przyczyni się do spełnienia niejednego marzenia:) Życzę Wam tego! Z pozdrowieniami, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam wszelkie świąteczne dodatki, kocham dekorować dom, szykować go na ten wyjątkowy czas:) Jestem zdecydowanie wielka maniaczką Bożego Narodzenia:)) Gwiazda wyszła cudnie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Święta to bardzo wyjątkowy czas :-) Buziaki :-)))

      Usuń
  8. Boska jest.świetnie Wam wyszła:)
    ja kupiłam białą gwiazdę ostatnio.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna!
    U mnie w tym roku królują gwiazdy i gwiazdeczki!
    Noooo... śnieżynki też! ;)

    OdpowiedzUsuń