środa, 31 grudnia 2014

Czas podsumowań ...

 
 
 



                                      Tak to już jest , że koniec roku to czas rozliczeń i podsumowań .  

 Chciałabym i ja wykorzystać ten moment na krótki bilans tego co działo się na moim blogu w minionym roku.  
                                                              A wszystko było pierwsze i nowe....  

                                Pierwszy wpis pojawił się dokładnie 1 kwietnia ... Tak .. w Prima Aprilis ...  
                                                                            Tak spontanicznie .... 
                                                Trochę tak w ramach eksperymentu ... Czy dam radę ?  
   Wszystko to wymagało czasu , namysłu , nabraniu odwagi ... i sumując to wszystko po prostu dojrzewamy , jak owoce w ogrodzie . I ze mną też tak było ....
    Wtedy już  dużo pozytywnych słów otrzymałam od Beaty  z Smak Życia , która zapoczątkowała te moje przełamanie lodów i Ewa z Shabby Shop która stała się jakby moim  mentorem w wielu sprawach blogowych . A to co najwspanialsze w świecie blogowym to cudowne , nowe znajomości .Poznałam bardzo zdolne i fantastyczne kobitki , które przekazują ogromną moc energii i pomysłów jak właścicielka bloga Karmelowa Kraina od której dostałam swoje pierwsze wyróżnienie  i buziak właśnie wysyłam w jej stronę   czy Dorotka  z Domek Dorotki , której blog jest mi szczególnie bliski ..
                           
                                                              Dziewczyny !  Jak dobrze , że jesteście ..    

Bez Was to miejsce by nie istniało , a moja motywacja bez Waszych maili , wiadomości i komentarzy  pewnie już dawno by się wyczerpała . 
                   
                             Blog sprawił też  , że znalazłam swoją prawdziwą pasję  do pięknych tkanin ....
                                   Powstało parę rzeczy , które powędrowały nawet  do innych domów .
                                                  A tego nie spodziewałam się nawet w najskrytszych marzeniach ...



 


 


 
 




   

 

                                     Udało mi się też spełnić  parę swoich wnętrzarskich marzeń  
                                   I za to bardzo  dziękuję mojemu mężowi , głównemu wykonawcy.
                                                                                          
 
 
 


 
                                                                           I co dalej ?
 
                                                            Czego życzyłabym sobie na kolejny rok ?       

                                                            Wytrwałości , sporej dawki pomysłów ... 
 
                                                             Nie będę robić listy postanowień ..
 
                                                              Będę po prostu szczęśliwa  ... I już ... !
 
                                                          Niech to będzie kolejny , dobry rok ... z Wami ...
        
                                                                                     Dorota 

                                                                        Happy New Year !
                                            



 

15 komentarzy:

  1. Dorotko,dziękuję za te buziaki :))
    Kochana, początki blogowania zawsze są lub wydają się trudne,pełne obaw ale dzięki innym bloggowym koleżankom i życzliwym ludziom jakoś się to wszystko kręci -daje nam radość i moc inspiracji :)
    Życzę ci kochana żeby nowy rok przyniósł same dobre momenty w twoim życiu-blogowym i rzeczywistym :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Klaudyna z Karmelowej Krainy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tego Ci życzę! Zapału i czasu na realizowanie pomysłów i oddawanie się pasji. I zdrowia, bo z nim prędzej czy później wszystko się uda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zachwycona Twoimi zdolnościami szyciowymi, piękne jak również zdolnościami Twojego męża :)
    Również życzę Tobie i Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!! Mnóstwo miłości,zdrówka,szczęścia!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izulko :-) dziękuje za życzenia :-) Tobie też życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku ! Buziaczki :-)

      Usuń
  4. Wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana masz wspaniałego bloga, taki ciepły, sympatyczny i swojski. Dziękuję za wspomnienie o mnie w swoim poście:). Wiele pięknych rzeczy poczyniłaś, masz bardzo zdolne łapki, że nie wspomnę o Twoim mężu. Życzę Ci i Twojej rodzinie tylko wspaniałych chwil w Nowym Roku, wiele pomysłów i czasu na ich realizację, nowych znajomości blogowych itp. i no jak najwięcej postów (to dla nas).
    Pozdrawiam już w roku 2015.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorota,to Ty dałaś nam wiele wsparcia i ciepłych słów,nigdy nie zapomnę kiedy zrozumiałam,że ktoś mnie czyta,czeka na moje posty....to dzięki Twojemu wpisowi uwierzyłam w siebie i w to co robię.Dla mnie mimo,że nie znamy się osobiście jesteś bardzo ważna!!!Przesyłam moc pozytywnej energii na nowy rok i ogrom urodzinowych życzeń.Abyś była szczęśliwa i spełniona!!!A Twój blog,jest piękny,bardzo lubię jak pokazujesz swój świat i cieszę sie,że założyłaś bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo Ci dziękuję za życzonka i noworoczne i te urodzinowe :-) I jeszcze za wiele ,wiele rzeczy ....

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku , spełnienia marzeń , realizacji wielkich projektów i masy pomysłów.:)
    Prowadzenie bloga to ogromna praca jaką trzeba włożyć w jego stworzenie , mój ma dopiero dwa miesiące :) Początki są zawsze trudne ale do odważnych świat należy.Masz ogromną rację że blogowe znajomości to nasza podpora, motywator a dziewczyny tak serdeczne i przyjazne , że aż chce się pisać , tworzyć .. Ściskam i pozdrowienia przesyłam :) Do miłego :)

    OdpowiedzUsuń