poniedziałek, 15 grudnia 2014

Biurko


                 Dziś szybciutko chcę Wam pokazać biurko , które od dawna mi się marzyło . 
Chciałam mieć swoje miejsce w sypialni , gdzie wreszcie będę mogła normalnie , prosto siedzieć , a nie pozginana jak to było do tej pory gdzieś na sofie z laptopem. Więc męczyłam męża długo , długo i chyba byłam bardzo grzeczna bo Mikołaj przyniósł  mi moje biurko marzeń..... 
              
                              

Nasza sypialnia nie jest duża , ale jeśli zmienię swoją 2m   szafę  na 1,5m to biureczko spokojnie zmieści się na ścianie gdzie do tej pory stoi szafa .  

     
    


    Koło biurka będzie stała papierowa torba , worek . Jestem mile zaskoczona jakością tej torby. Jest bardzo wytrzymała , ekologiczna do tego bardzo pojemna . Może służyć do przechowywania różnych bibelotów . Ja trzymam w niej swoje tkaninki do szycia. 




                                        A w domu ciągle przybywa świątecznych dekoracji .   
                                         W tym roku jest szaro , biało i dużo , dużo sreberka  
                                         Taka mała odmiana po zeszłorocznej czerwieni i złocie
             
 




 
 
 
 






 
 
Pozdrawiam Was  cieplutko :-)
Dorota

13 komentarzy:

  1. Byłaś grzeczna tego roku. Biurko przesłodkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięęękne to biureczko! Musiałaś być naprawdę grzeczna ;) A jaki ten Mikołaj drobiazgowy, nawet o gałkę z gwiazdką się postarał ;) Ależ ja bym chciała mieć w domu taką biuro-pracownię! Marzenie! Papierowa torba piękna, betonowa doniczka z gwiazdkami piękna, wszystko piękne!!! Cud, miód!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po gałkę byłam w Pretty Home :-) Pózniej ją zawsze można zmienić na inną :-) Dzięki :-) i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  3. Biurko cudne,a dekoracje świąteczne w bieli i srebrze wspaniałe, ale ja jakoś nie umiem zrezygnować z czerwieni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przez parę dobrych lat królowała czerwień i tak jakoś zapragnęłam odmiany :-) Ale bardzo mi się podoba ,jak oglądam te wszystkie dekoracje w czerwieni u innych :-) Pozdrawiam Cię Izuniu cieplutko :-) No i pięknie u Ciebie na blogu :-)

      Usuń
  4. Dorota,jestem zachwycona biurkiem,bardzo chciałabym swoje,ale chyba musze poczekać,jak jakaś moja córcia się wyprowadzi,wtedy zajmę jej pokój:)Jedna już mieszka przecież w Olsztynie ale nie mogę jeszcze przejąć jej pokoju:)A szkoda:)Reszta dekoracji mnie zachwyciła....i postawiłaś reniferka na półce,więc chyba się spodobał...a tak sie bałam:)Cieszę sie,że go widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :-) Reniferek cudowny :-) Zobacz jak wpasował się w moje dekoracje ! A konik stoi w sypialni , zawsze jak popatrze na nie to buzia się smieje :-)))))))))) U mnie opcja z biurkiem wchodziła tylko w sypialni . Jeśli zmienie swoją szafe na mniejszą to wcisne tam biurko i takim sposobem będę miałą swój kącik z biureczkiem na laptopa , maszynę , takie swoje miejsce :-) Buziaczki :-)))))))))))))

      Usuń
  5. Dorotko ale Ty musiałaś by grzeczna... albo Mikołaj ma słabość do Ciebie:))) Piekne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz ... raczej to drugie hi,hi....

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne biureczko:)) Mnie też się marzy taki mały kącik biurowy, może za jakiś czas się uda;)) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne biureczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gwiazdkowo u Ciebie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń