czwartek, 20 listopada 2014

Wybierz handmade

 

           


           W naszych sklepach już od jakiegoś  czasu panuje świąteczna atmosfera . Setki ozdób , stroików , światełek zachęcają nas do zakupów w naszych galeriach  , a w powietrzu unosi się zapach piernika . Co prawda do świąt jeszcze daleko , ale sama muszę się Wam przyznać , że nie mogę przejść obojętnie koło tych wszystkich cudownych ozdób , szczególnie tych handmade , czyli wykonanych ręcznie . Często są to przedmioty orginalne z wartościowych materiałów , artystyczne , często wykonane w pojedynczych egzemplarzach .Wykonują je ludzie , artyści , którzy poświęcają wiele czasu na to , żeby poznać daną  technikę , nauczyć się jej , poświęcają mnóstwo czasu , żeby stworzyć coś niepowtarzalnego , nietuzinkowego , pięknego i dokładnie wykonanego , nie okupionego pracą małych rączek ... Dziewczyny mają prawdziwe talenty i potrafią stworzyć cudne rzeczy , które wywołują uśmiech na naszej twarzy . Sama mam pewnie w naszym domu mnóstwo taniej chińszczyzny ... sama nie raz kupuję jeśli mnie coś urzeknie ...sama się na tym łapie ... pewnie jak większość z nas ... Dlatego w tym roku postanowiłam wspierać nasze polskie rękodzielniczki i prezenty pod choinkę ,   będą prezentami handmade . Taki mały ukłon w stronę tych zdolnych , którzy wkładają dużo , dużo miłości , pracy  w to co robią ...  I już zaczęłam coś w tym kierunku działać ...


 

 

 
 


 
                                                                  
 
    
 
 
 
 
                                                                                    A Wy kochani ?  

                                                                                Jak uważacie ?
                                                             Czy macie podobne odczucia jak ja ?
                                    Czy takie prezenty handmade będą fajnym prezentem świątecznym ?
                                          
                                                                                   Dorota

19 komentarzy:

  1. Oczywiście, że będą wspaniałym prezentem! Są śliczne :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za moi znajomi są obdarowywani upominkami wykonanymi moimi łapkami i nadal chcą , więc jeszcze im się nie znudziło ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O... wcale się nie dziwie , że się im podobają ...Ja bym była bardzo , bardzo zadowolona !

      Usuń
  3. To jest dobry pomysł na prezent , sama myślałam o obdarowaniu znajomych w tym roku pracami handmade. Twoje są cudowne ,a piernika podobnego robię teraz, przeglądając zaległości na blogach ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat rzeczy ja nie robiłam , ale mi się tak spodobały , że nie mogłam przejść obok nich obojętnie :-) Pierniki też już robiłam tyle ,że nie z filcu , a materiału :-) Dzięki serdeczne :-)

      Usuń
  4. Wykonane własnoręcznie - czy może być coś piękniejszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ! Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Mysza wspaniała. Pierwszy raz taką widzę.
    Zawsze nawet jak prezent jest kupiony to dodaję drobiazg zrobiony przez nas :-)
    Jestem zdecydowanie z ahand made :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę szyć teraz taką samą , tylko większą , ciekawe , jak mi ona wyjdzie . Ale sama uważam , że taka np. myszka jest fajnym prezentem , bo może służyć wiele lat . Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Ja również jestem za, i myślę, że nie tylko można obdarować kogoś, ale również samemu postarać się upiększyć dom własnymi dziełami, dlatego jak widzę na blogach że ktoś coś kupił bo było tanie i chińskie, np bombki to się zastanawiam, a nie warto zrobić z dzieckiem np z cekin i frajda dla całej rodziny a jaka duma tego dziecka bezcenne, ktoś powie trzeba mieć talent, tak się składa, że do wielu rzeczy nie trzeba, ja do szycia się nie nadaję, ale uszyłam dla córeczki choineczkę różową do pokoju, nie ważne że krzywa trochę nieidealna, ale słowa Majki cudne, mamo to dla mnie zrobiłaś naprawdę dziękuję Ci kochana jesteś, a choinka pięknie Ci wyszła,więc jak najbardziej stawiam na hand made :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza ! masz racje ! Ja w tym roku coś zrobię sama i coś zamówię u naszych blogowych koleżanek . Radość jest nie do opisania podczas robienia takiej bombki czy czegoś innego . Takie np.szyjątko zamiast plastikowej grzechotki będzie na pewno lepsze , bo z grzechotki wyrośnie , a szyjątko będzie jakby rosło z dzieckiem i w każdym wieku będzie zachwycało ! Dzięki i pozdrawiam Cię cieplutko :-)

      Usuń
  7. Ja też jestem za hand made,coś zrobię sama, co nieco kupię, ale serce włożone w prezent jest najważniejsze
    Śliczne te szyjątka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już jest nas dwie ! Ja zrobię to samo ! :-)Buziole :-)

      Usuń
  8. Jestem Za! Takie prezenty handmade są wyjątkowe i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje ;) Bardzo fajny post. Ja też stawiam na naturalnosc w tym miesiacu;) Zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stawiam na hand made oczywiście.Prezenty są wyjątkowe niepowtarzalne i od serca:) Ja też działam z moją córką,a pomysłów jest tyle i czas spędzony razem.Same pozytywy:)))Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana. Dziekuje za komentarz u mnie. Prosze zdradz mi jak zrobic drewniane gwiazdy; )? orginal@op.pl

    OdpowiedzUsuń