poniedziałek, 10 listopada 2014

Dla małego pirata ....


                             Mamy  już prawie połowę  listopada ...  Nie wszyscy ten miesiąc kochają ...  Pomimo tych szaro -burych dni , których jest już coraz więcej to  listopad jest dla nas miesiącem szczególnym bo mąż i młodszy syn są listopadowi i  listopad  to  taki nasz  miesiąc urodzinowy .  Listopad ma wiele obliczy... Potrafi być słoneczny , zachwycać kolorami , ale jest też mroczny , zimny , tajemniczy i ponury . Bliższy jest mi ten słoneczny , pełny pogody i radości . Ale nie o tym chciałam pisać . Pomimo przeziębienia musiałam uszyć poduchy i szkoda wielka , że chłopcy moi są już tacy duzi   ...  bo   z wielką przyjemnością  rzuciłabym się w wir urządzania pokoiku  dla małego pirata  ...
      
       
Jest statek , kotwica i okręt ...........mam nadzieję , że wpasują się w chłopięcy  pokoik ....  Mama zadowolona , więc mogę już je  pokazać  :-)
 
 
 
 
 
 
 Poduchy pojadą do małego chłopca , któremu mama urządza pokoik w stylu marine :-)
A ja teraz ciepła herbatka i najnowsza książka Charlotte Link  na wieczór ....
:-)
 
 
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko :-)      
Dorota

16 komentarzy:

  1. Śliczne te poduchy :) Bardzo lubię takie motywy we wnętrzu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dziecięcych pokoikach też ten motyw się mi podoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Cudne poduchy!!!! Ja sama uwielbiam styl marynistyczny ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty szyjesz jeszcze piękniej ! Ja to mój debiut , jeśli chodzi o szycie :-)

      Usuń
  3. Aplikacje to chyba mega trudne do wykonania ?? ale jakie piękne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz , nie obyło się bez prucia .. Ale z każdą jedną było już coraz lepiej :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Świetne poduszki ! ;) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorota, nawet nie wiesz jak ja podziwiam takie babeczki jak Ty, co tak pięknie się posługują igłą i nitką! Te poduszki są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zaś zachwycona Twoim wnętrzem :-) Dzięki , pozdrawiam Cię ciepło :-)

      Usuń
  6. Są wspaniałe, ten materiał w gwiazdki jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię bawić się tymi wszystkimi tkaninami :-) , a gwiazdki to jedne z moich ulubionych :-)

      Usuń
  7. Piękne poduchy, uwielbiam taki styl marine w pokoikach chłopców. U mnie tylko piłka, piłkarze, plakaty itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) nasi to już zdecydowanie za duzi na takie poduchy :-) Mój młodszy (11 lat ) powiedział , że koledzy by się z niego śmiali , jak by miał w pokoju takie dziecięce poduchy ....No cóż .... wiek już nie ten ... Dzięki :-) Pozdrawiam serdecznie Was :-)

      Usuń
  8. No świetne naprawdę, genialne te poduchy!:))) Buziaki wielkie:))

    OdpowiedzUsuń