piątek, 24 października 2014

Uszyte z miłości .....

                                                               Dzisiaj słów mało ,  za to  więcej  zdjęć :-)

          Do tej pory szyłam poduszki tylko dla siebie .... tak , ale ostatnio  się to zmieniło . Ktoś mnie odwiedził , zobaczył i nie dawał spokoju ...  uszyj i uszyj było ... A ja się wzbraniałam do samego końca ...Ja tak tylko dla siebie , takie hobby ... mówiłam i migałam się jak mogłam ....  I  tak oto zostałam poproszona o uszycie paru poszewek ,  poduszek , które powędrują do innych osób , domów ... Poduchy według życzenia  miały mieć troczki , gwiazdki , kwiatki i miały być 45x45 .  Mam nadzieję , że się spodobają ...
               
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
Przy okazji uszyłam sobie okładkę na zeszyt na swoje zapiski i serwetkę do koszyczka na pieczywo :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
      
 
 
Muszę Wam powiedzieć , że szycie tych poszewek sprawiło mi dużo , dużo radości ...
Uwielbiam te wszystkie tkaninki :-)
  
Zgłaszam moje różane poszewki do zabawy tematycznej na maj RÓŻA
 
 
Buziaki Wam wszystkim ślę na ten ostatni ,  nadchodzący weekend  października :-)

37 komentarzy:

  1. Kochana ależ cudowne szyjątka!!!!Baaardzo mi się podobają-bo poduchy to ja uwielbiam a jeszcze jak są takie ładne no to nie ma siły :)
    Moja córa ma poszewkę na kołdrę z takiego materiału w róże a z drugiej strony krateczka różowo zielona ale brakuje mi jeszcze do kompletu poszewki na poduchę.Mam pytanko zatem-gdzie można dostać taki materiał różany?
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą tkaninę kupiłam na metry u Kasi z bloga Kreatywne Życie , ona ją ma jeszcze wystawioną na allegro , więc ,jak wejdziesz na jej bloga to tam są z boku jej aukcje :-)Widziałam , że ma jej dużo ...

      Usuń
    2. Ok,dzięki za odpowiedź,pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piękne poszewki. Bardzo romantyczne z tymi troczkami. Widzę, że nowa-stara maszyna nie stoi w kącie. Uwielbiam takie tkaniny i kupuje różne, po to, by je mieć, oglądać i na nie chwilami popatrzeć, a na szycie mam nadzieję, że przyjdzie czas. Pozdrawiam i śle buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię to samo :-) jak widzę jakąś tkaninę , a wpadnie mi ona w oko , to kupuje , zbieram , przekładam , łączę z innymi .... i jak przyjdzie wenna to wtedy szyje hi,hi...Trzymam kciuki , aby i u Ciebie nadszedł ten szyciowy czas , bo to fajna zabawa z tymi tkaninkami :-) Buziaki :-)

      Usuń
  3. Piękne poduchy i piękne tkaniny :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny dobór materiału, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorota,piękny początek!!!Bardzo mi sie podobają,Przepiękny materiał.Teraz idź za ciosem i rozwijaj się!!!Miałam dziś okropny dzien,nie będę wie wdawac w szczegóły ale choroba mi mocno doskwiera,do tego dzieciaki mi dowaliły i zwaliło się trochę w pracy,załapałam doła ale gdy weszłam do siebie i przeczytałam Twój komentarz dzień stał się lepszy.Dorota....dziękuje za wszystko...jak dobrze,że jesteś....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne. Nie potrzebnie tak się broniłaś. I ta okładka na zeszyt z troczkami super! Działaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak to już bywa - trzeba sprostać klienteli :) Wszystko prezentuje się zawodowo! Fajne tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ! Martuś , bardzo Ci dziękuję , muszę się do Ciebie odezwać w sprawie metek , bo jestem nimi , bardzo zachwycona :-)

      Usuń
  8. Na pewno się spodobają, bo są piękne! Cudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem już , że się spodobały :-) Dziękuję za wizytę i miłe słowa :-)

      Usuń
  9. Och Kochana jestem przekonana, że, się spodobają, wyszły prześlicznie:) I te wzory, ach...marzenie...:) Buziaki wielkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, Twoje prace są PRZEPIĘKNE!!!. Jestem nimi oczarowana. Jeśli mogłabyś zdradzić, co stanowi wypełnienie tego pięknego szarego pledu w gwiazdki? Czy to jest jakaś specjalna watolina? Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ocieplina , ale szyłam też pled gdzie wkładałąm polarkowy kocyk , taki z Iyska lub Ikea za 5zł , są one cienkie więc bardzo dobrze nadają się na takie pledy :-) Dziękuje za wizytę i miłe słowa :-)

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedź z polarowym kocykiem. Czas spróbować czegoś ambitniejszego :) zainspirowałaś mnie na jakąś pikowaną, niegrubą narzutę na łóżko. :) Pzdr.

      Usuń
  11. Przepiękne poduszki, ten materiał w różyczki-marzenie cudny!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta tkanina to jedna z moich ulubienic :-) Dziękuje i pozdrawiam :-)

      Usuń
  12. Piękne podusie i cudne materiały.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne materiały. Troczki są świetnym pomysłem. Wyszło bardzo klimatycznie , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Dziękuję , też pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  14. Przecudne! Nie dziwię się, że Cię molestowano o szycie! Sama widzę już takie poduchy u siebie... Aż się rozmarzyłam :) Podziwiam Twoje zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne poduchy. A te w różyczki to wogóle cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne poduszki:) Wzory i kolorystyka są świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduchy są świetne;)
    Zauważyłam, że nie sa zrobione teraz, bo post jest z zeszłego roku, jednak w regulaminie nie miałam do tej pory zaznaczone tego, aby praca nie była wcześniej publikowana, dlatego teraz jeszcze ją zaliczam;)

    OdpowiedzUsuń