wtorek, 14 października 2014

Pled w gwiazdki .. uffff ...skończony



                                                                     Witajcie Dziewczyny :)
         
                                                  Czy Wam tez tak szybko upływają dni ?
 Niedawno jeszcze było ciepło , a teraz już jesień na dobre rozgościła w naszych domach .
                                                Dla mnie lato  trwa zdecydowanie za krótko !
 U nas sezon grzewczy już jakiś czas temu rozpoczęty , bo ze mnie zmarzluch ogromny . I pomimo , że dzień jest czasami ciepły to wieczory są już zimne , jest szaro , buro i ponuro .
Dlatego ostatnio królują u mnie  szarości i gwiazdki . Gwiazdki to mój ulubiony główny motyw dekoracyjny . Im bliżej świąt , tym bardziej go lubię . Dlatego tu i ówdzie pojawia się ich coraz więcej ....  ... i są z nami prawie aż do świąt ....
 





                                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Klatki , lampiony , świeczki  też mają swój urok ..... Zapalamy je często wieczorem , mają taką magie w sobie ....
 

 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Udało mi się też  w końcu uszyć gwiazdkowy  pled .Uszyłam go na chłodne , jesienne  wieczory . Z jednej strony szary w gwiazdki  z drugiej miętowy w kropeczki .Trochę się z nim namęczyłam , bo jeszcze nigdy nie szyłam tak dużych gabarytowo rzeczy . Takie moje pierwsze hand  made ... Na co dzień będzie mi służył , jako pled na łóżko. Poduszki do kompletu  uszyłam już jakiś czas temu .










 











 

 




















 
 



                                                                     Czy Wy też kochacie gwiazdki ?
                                             Czy też przygotowujecie ciepłe kocyki na zimne wieczory ?  
                                      Czy może zatrzymujecie lato w swoich domach i go nie wypuszczacie ?
 
  Bo u mnie kwieciście i letnie to już tylko w sypialni ...  ,ale to już chyba w następnym poście .... 

                                                                              Pozdrawiam Was serdecznie ♥
 
                                                                                                             Dorota

42 komentarze:

  1. Pled jest fantastyczny!!! Może i ja kiedys sie przemoge i sobie taki sprawię:-) lubię gwiazdeczki, ale na zasadzie - co za duzo to niezdrowo:-) pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam co za dużo nie zdrowo :) , bo robi się takie gwiezdne niebo w mieszkaniu :) , ale muszę Ci powiedzieć , że bardzo lubię ten motyw gwiazdek w tekstyliach , dekoracjach , porcelanie , a zwłaszcza teraz kiedy jest tego w sklepach bardzo dużo :) Dzięki i bardzo Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kochana,jaki fantastyczny pled uszyłaś!!! PRZECUDNY!!! Moje gratulacje!!! Ja mam w planach swoich szyciowych podobny ale jakoś nie ma kiedy się zabrać za niego ;p Gwiazdki i ja uwielbiam i motyw ten towarzyszy mi na okrągło przez cały rok-nawet latem ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją taką motywacją było to , iż udało mi się dość tanio zakupić tkaninę na ten pled . Cena za metr tkaniny jest ok.8 zł mniejsza na metrze niż w sklepach z tkaninami . A cały czas marzyłam o takim pledzie , ale cena mnie odstraszała niż przyciągała . Teraz na Ciebie kolej :) Ty zrobisz to na pewno rewelacyjnie :) Dzięki :)

      Usuń
  3. Właśnie szukam kocyka na zimowe wieczory. Niestety maszyny brak więc szukam w sieci :-) Twój prześliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci jest tego mnóstwo :) na pewno uda Ci się znaleźć coś pięknego :) Buziaki :)

      Usuń
  4. Piękny:) I tak przyjemnie u ciebie:) przymierzam sie do uszycia dla córy, ale ciagle coś innego na tapecie:) A Twój boski:) aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ! szyj kochana , szyj :) to taka radość zrobić coś samemu :) U mnie materiał leżał chyba z parę tygodni , czekał na zamówienie ocieplinki , a później to nici kupowałam chyba przez dwa tygodnie i tak czas leciał , choć w głowie cały czas gdzieś mi się ten pled przewijał :) Buzka :)

      Usuń
  5. Świetnie Ci wyszedł - podziwiam pikowania;) ja mojego ciągle nie dokończyłam , lamówka czeka na swój moment, a z pikowania zrezygnowałam, bo maszyna nie dawała rady ;(
    Ale wypatrzyłam u Ciebie śliczną puszkę w gwiazdki - możesz zdradzić jej pochodzenie? Pozdrawiam ciepło, Ania z Maronkowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) ta puszka to przesiewacz z Green Gate . Ja nie mogłam znaleźć szerokiej lamówki i zrobiłam to tak jak jest w orginale w tych pledach sprzedawanych w sklepach internetowych :) Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię gwiazdki, a ten pled jest po prostu uroczy!!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sama jestem bardzo zadowolona , że udało mi się uszyć coś dużego , bo do tej pory były to tylko drobne rzeczy :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  7. Ach ,wspaniały ten pled ! Uwielbiam motyw gwiazdki i masz racje,ze im bliżej swiat,tym zyskuje na sile :))
    Kochana, Ty pomysl o rekodziele bo super Ci idzie a taki pledzik to bym sie pOkusila :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już zamówienie w rodzinie , ale może , może .... Dodatków w gwiazdki teraz tyle w sklepach internetowych , że aż głowa boli , wszystko by się chciało ... Dzięki i buziaczki :)

      Usuń
  8. Piękny pled, włożyłaś w niego dużo pracy, ale i serca chyba. Piękny klimat w domku, jak w niebie. Uwielbiam gwizdki, ale jesieni to jeszcze nie chce wpuścić, tym bardziej, że pogoda piękna.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypuszczaj , nie wypuszczaj jak pogoda piękna .. U nas wczoraj było paskudnie , padało , było dużo wilgoci której tak nie lubię .Dziś troszkę wyjrzało słonko , ale jest chłodnawo . Taka pogoda w kratkę u nas . Ja z tych ciepłolubnych raczej , bo w takie chłodne wieczory to już tylko ciepła herbatka , kocyk i książeczka . Pozdrawiam i prześlij troszkę tej pogody do nas :)

      Usuń
  9. Ja również uwielbiam gwiazdki, ale te czerwone na białym tle, tak właśnie wtedy świątecznie się robi, Twój pled mnie zachwycił, masz talent kobietko wykorzystaj to. Ja też miałam dużo planów związanych z rękodzięłem, ale niestety los chciał inaczej i muszę leżeć 3 miesiące teraz, nie wiem jak wytrzymam bez moich różnych robótek, bez dekorowania mieszkania itd.:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza :) teraz Twój synek teraz jest najważniejszy , uważaj tam na siebie kochana :) Dasz radę , a potem będziesz nas zachwycać swoimi pracami ... już się nie mogę doczekać ... Buziaki :)

      Usuń
  10. Ja ostatnio również oszalałam na punkcie gwiazdek dla tego też cała wyprawka Antka jest właśnie z gwiazdkowym motywem przewodnim;)) Pled wyszedł genialnie, że też ja nie umiem szyć... Cudo!:)) Uściski Kochana moja:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam , jak pięknie urządziłaś kącik dla Antka , jest piękny....A jeśli chodzi o szycie to wiem ... że byłabyś w tym dobra :)

      Usuń
  11. Pled poezja!za to te klosze trochę krzywe i niezbyt starannie na górze wykonane :( Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu :) te klosze takie muszą być ! One nie są takie szablonowe , w nich cały urok , że nie są idealne i takie równiutkie od linijki :) Klosze robiła mi jedna ze znanych blogerek i uwierz mi jej prace są bardzo starannie zrobione i wykonane :) Cieszę się , że mój pled Ci się podoba , pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. Piękny pled zapraszam do mnie także na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam , zapisałam się :) Dzięki wielkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!!! :) Uwielbiam motyw gwiazdki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę , że się podoba :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  15. Ja gwiazdki lubię, ale tylko w zimie, prawdę mówiąc :) wspaniały pled uszyłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi się podobają takie pledy, to będzie mój pierwszy zakup jak zajdę w ciążę :D i podusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci aby Twoje marzenia się spełniły :-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuje za wizytę u mnie :-)

      Usuń
  17. Mi również bardzo się podoba Twój pled..Co wkładałaś do środka? Jakąś ocieplinę? Tutaj blog i dużo gwiazdek http://houseno43.blogspot.com/ i czasem zapraszam do mnie kasia at home. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do środka włożyłam ociepline , którą można kupić na metry w sklepie. Widziałam już post na blogu , który mi podałaś , zachwycałam się bardzo tymi gwiazdkowymi dodatkami . Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  18. Dorotko pled cudowny!!!! Duma mnie rozpiera;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ♥ z Twoich ust to wielki komplement ♥♥

      Usuń
  19. Dorotko, śliczny ten Twój pled. Cudnie wygląda, starannie uszyty i do tego taki spokojny kolor :) Ja też kocham gwiazdki, ale jeszcze nigdy nic nie szyłam z materiału z tym wzorem. Muszę to zmienić :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Kasiu :-) Byłam u Ciebie i widziałam jakie cuda szyjesz :-) Materiały są teraz takie piękne , mam co do niektórych wielką słabość ... Na pewno , jak już coś uszyjesz z tych materiałów będzie z pod Twojej ręki piękne ! Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam czasami do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, będę zaglądać :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  21. Ten pled zwalił mnie z nóg! Już wiem, że muszę taki mieć :) Też oszalałam na punkcie gwiazdek - zafundowałam sobie poduchy i obrus i kilka mniejszych gadżetów np. serwetki. Możesz podejrzeć tu http://mamawszpilkach.pl/?p=2014 lub tu http://mamawszpilkach.pl/?p=1953 Zapraszam do siebie, a u Ciebie trochę zabawię, bo jestem z a c h w y c o n a Twoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny pled ;) Podziwiam! Jak miło będzie się nim otulać w te dłuuuugie wieczory... Ja też oszalałam na punkcie gwiazdkowych motywów. Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń