czwartek, 26 czerwca 2014

Pod orzechem ... , jak niewiele do szczęścia czasami potrzeba :)



          Tak :)  Doczekałam się w końcu swoich własnych , drewnianych  mebli ogrodowych . Takich o jakich zawsze marzyłam , takich , które podglądałam u Was na blogach i do takich których zawsze wzdychałam . Teraz mam swoją oaze spokoju i odpoczynku  , gdzie mogę wypić kawkę , herbatkę z rodziną i przyjaciółmi , poczytać książkę ... , przysiąść   , zatrzymać się w tym pędzie życia ..

                                                       Czasami tak niewiele do szczęścia potrzeba....
 
                  
 
     
 
    
 
 
 
Tak naprawdę to nie przypuszczałam , ile to pracy i serca trzeba włożyć w takie meble , które powstają  z przysłowiowej deski . Dlatego często podglądając prace mojego męża , mogę sama zobaczyć jak to wszystko powstaje , ile trzeba precyzji i dokładności czasami co do milimetrów i    jakie piękne rzeczy wychodzą wtedy z pod jego ręki  :)
 
 
 
Teraz będę je dopieszczać z innej strony . Mam już mnóstwo pomysłów co do poduch .Zobaczymy co z tego wyjdzie ?
Przydała mi się moskitiera z Ikea , którą dostałam jakieś parę  lat temu od kuzynostwa , gdy przeprowadziłam się tu na ,,wieś''  
 
 
Będzie nas ochraniać w długie letnie  wieczory przed latającymi ,,natrętami''    
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
Na koniec chce Was prosić o radę ? Czy pójść z dekoracjami w stronę  tak teraz popularnego teraz marine .. ? , czy może pastelowe dodatki ?
Co Wy na to ?
I to. , i to .. bardzo mi się podoba ..  :)
 
 :) 
Dziewczyny :) Wiele z Was pisze , że ma kłopoty z blogerem . Powiem Wam , że ja mam je często .. Często sama sobie coś poprzestawiam .. cos tam kliknę .. , a później łapie się za głowę i mówię -Boże , jak ze mnie blondynka .. 
Ciągle się jeszcze uczę ..tego wirtualnego świata .Chciałam bardzo podziękować Ewie  z Shabby Shop , bo to jest taka moja dobra dusza  mojego bloga .. , zawsze służy mi pomocą  , poradą w tych technicznych sprawach , zawsze mnie pokieruje w dobrą stronę .
Ewa , bardzo Ci dziękuje  ♥
 
Pozdrawiam Was pierwszy raz w kalendarzowym lecie :)
Tylko , gdzie to lato nam się schowało .. ? 
 
 
 
 
                         

12 komentarzy: