środa, 18 czerwca 2014

Magiczne światełka


                        No i mam swoje cotton ball , czyli magiczne światełka zamknięte w bawełnianych kulach .  Idealne są do każdego wnętrza . Jak tylko wypatrzyłam je  w sklepie Dom z Ogrodem  to pomyślałam , że w końcu nadszedł czas , żeby sobie takie sprawić . Beatka  , właścicielka sklepu poleciła mi ciepłe , delikatne odcienie , które doskonale harmonizują ze sobą . Kolory white , shell , crem i grey cieszą moje oko i dają delikatne światło po zmroku . Bardzo mi się podobają ...
 
 
 
 




Do każdego zestawu dodana jest instrukcja samodzielnego montażu . Kule można układać w dowolnej kolejności , można je również przekładać według swojego pomysłu , tworząc swoje jedyne kompozycje .     
 











         Bardzo fajne te kule :) , sprawiły mi dużo radości . Nawet moi chłopcy wydali okrzyk , jak je zobaczyli ;    - Ale czadowe .. skąd je masz...

                                                                       A mam .....



                                                             Pozdrawiam Was serdecznie :)



9 komentarzy: