poniedziałek, 9 czerwca 2014

Mała foto-relacja z Targów Turystyki Weekendowej Atrakcje Regionów Chorzów 6-8 czerwca

       
                  Zawsze podziwiam ludzi potrafiących tworzyć piękne rzeczy , czasami coś z niczego. Wiem , że wkładają  mnóstwo pracy i serca w to co robią. Dlatego bardzo lubię  takie stoiska z rękodziełem i kiedy tylko nadarza się okazja to staram się , aby,  wyłapywać gdzie takie targi są . 
                 I tak ostatnio , gdy weszłam na bloga  Agnieszki  z bloga  Pod moim niebem, to dowiedziałam się , że takie targi odbędą się w Chorzowie w Parku Chorzowskim obok hali Kapelusz. I jeszcze ,  że ona będzie tam ze swoimi pracami.  I wtedy  ... piłeczka mi postukała w głowie.. jak pomysłowemu Dobromirowi.. , przecież Chorzów blisko .. , na dodatek teście mieszkają w Siemianowicach  , a tam od nich jakieś pół godz. spacerkiem do Parku.. .. No  i jak tylko mąż z pracy wrócił to zaczęłam te  swoje podchody...  - A może byśmy się wybrali w niedziele do rodziców na kawkę ? ...  , a później może na lody do Parku  ?.. i  na spacerek ... ?  Mąż chyba coś podejrzewał , bo jak jesteśmy 17 lat po ślubie ,  to w Parku byliśmy może ze dwa razy , i to on zawsze mnie tam ciągnął , a nie ja jego..  Ale w końcu powiedziałam mu , jak na świętej spowiedzi co kombinuję , że w Parku będzie wystawa rękodzieła ,że wie jak ja lubie targi ,  że bardzo chcę obejrzeć i  że przy okazji odwiedzimy rodziców...
                                                  I w taki sposób udało mi się dotrzeć na te Targi. 
 A na Targach przepiękne rzeczy .. , zwłaszcza u  Agnieszki  .. I nie byłabym sobą , gdybym nie kupiła u niej choć jednego drobiazgu... , a miała tyle pięknych rzeczy ...Trudno było się zdecydować ... 
                                                                    i wybrałam to...


                                                 przecudnej urody ptaszka i okładkę na zeszyt ....
                      
                
           



   Miałam przyjemność poznać osobiście Agnieszkę , która  jest przesympatyczną dziewczyną . Jak to cieszy , kiedy spotyka się kogoś już nie wirtualnie i ma się okazje jeszcze zobaczyć na własne oczy wszystkie jego prace.  Na pewno będę zaglądać do niej często i do jej sklepiku :)   
 
                     Mam nadzieję , że jeszcze nie raz będę mogła być na takich Targach :)

      



















A to też rękodzieło , ale od Ewy  z Shabby Shop . Ewa zrobiła mi sliczną tace . Może uda mi się i kiedyś być na Targach ,  gdzie Ewa będzie wystawiać swoje prace .. ? Bardzo bym chciała ..?





                                                                      
                                                 
 
                                                                          :)
                                                                              

8 komentarzy: