wtorek, 20 maja 2014

Wyróżnienie LIEBSTER BLOG

            Dzisiaj chciałam Wam serdecznie podziękować za miłe przyjęcie mnie w blogosferze  i  za miłe komentarze ... Dziękuję Wam serdecznie .... Bardzo doceniam , każde napisane przez  Was słowo i poświęcony dla mnie czas....
           Wczoraj zostałam przemile zaskoczona przez przesympatyczną karmelową  z bloga Karmelowa Kraina  .
Otóż  , otrzymałam od niej swoje pierwsze wyróżnienie , z którego bardzo , bardzo się cieszę ♥  
 


 
 
 
                                                                   Karmelowa bardzo Ci dziękuję .... 


I tak teraz odpowiadam na Twoje pytania ....

1.  Szczęście dla mnie to..... zawsze była i będzie rodzina .
2. Gdy jestem sama...... to odpoczywam i czytam .
3. Muszę się przyznać ,  że....mam słabość do słodyczy.
4. Kiedy mam zły dzień...to ,, mam focha'' , jak to mówią moi chłopcy.
5. Dzień bez....moich dzieci ...jest dniem straconym .
6. Moją pasją jest....teraz mój  blog.
7. Marzy mi się.....mały , biały domek w ogrodzie wśród kwiatów.
 
      A teraz moja kolej ...... , ze względu na mój krótki staż blogerki , nominuję 5 blogów ... a są to...

                                                                         1.   Domek Dorotki
                                                                         2.   W zielonym domku
                                                                         3.   Dogonić własne marzenia
                                                                         4.   To co kocham
                                                                         5.   My home My space blog 
I moje   pytania dla nominowanych .......

                                                 1. Szczęście daje mi........
                                                 2. Pisanie bloga to dla mnie......
                                                 3. Humor poprawia mi....
                                                 4. Przyprawa , którą uważam za niezbędną w kuchni to....
                                                 5. Czekam z utęsknieniem na....

                               Kochane przyjmijcie te wyróżnienie .... będzie mi bardzo miło...  

Wyróżniam  blogi które  bardzo lubię czytać , o mniejszej liczbie obserwatorów , dając im możliwość większego ich rozpowszechnienia.

                                        Dużo , dużo słońca Wam życzę w tym tygodniu ..... ♥
                                                                       Buziaki                                                   

7 komentarzy:

  1. Kochana,cieszę się,że przyjęłaś moje wyróżnienie :) Bardzo lubię tu zaglądać do ciebie!
    Ja też miewam fochy i mam słabość do słodyczy ;p O białym własnym domku już nie wspomnę ;p
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :) nie sądziłam, że ja - początkująca i dochodząca do wszystkiego metodą prób i błędów - czyli, ze do doskonałości mi jeszcze daleko :)) mogę być dostrzeżona i obdarowana wyróżnieniem :)) jestem zaszczycona :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie! :) Jestem przemile zaskoczona i wzruszona. Cieszę się bardzo, że są osoby, które lubią do mnie zaglądać i coś poczytać. To bardzo miłe. Serdecznie dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, ale się cieszę. Jak będę miała chwilkę dam odpowiedzi.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotka gratuluje wyróżnienia!!!! to daje takiego powera...a "focha" to i ja miewam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochana za wyróżnienie, wiem, że do prawdziwej blogerki mi daleko, ale będę się starać, bo takie wyróżnienie bardzo zobowiązuje.
    Jesteś takim dobrym duchem mojego bloga.
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę tym co napisałaś :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń