środa, 16 kwietnia 2014

Wiosenno- świąteczny klimacik i wianek tildowy...

           Od dawna zawsze podziwiam Wasze dekoracje wielkanocne. Oglądam , oglądam i jestem bardzo zachwycona tymi królikami , zajączkami i pisankami. Macie ogromne talenty i pomysły na przygotowanie tych  pięknych dekoracji na święta . Och ; jak ja Wam zazdroszczę ... :)
        My całe święta spędzamy prawie  poza domem . Jeden dzień u jednych rodziców , drugi u drugich. Omija mnie więc całe przygotowywanie potraw i gotowanie .Jedni  powiedzą ,,szczęściara" , drudzy nie wyobrażają sobie świąt bez gotowania i krzątania po kuchni. Ale staram się , aby nie zaniedbać innych rzeczy związanych ze świętami i pomimo ,  że nie ma nas w domu to staram się przyozdobić świątecznie te nasze kąty. Bo święta dla nas , to nie tylko te dwa dni , ale też czas przed i po. 
W większości w tym roku króluje u nas róż , biel, szarość i troszkę mięty. Główny zarys był taki , że ma być pastelowo i delikatnie. 
 
 
 
 
Moja ulubiona porcelana z IKEA , którą zbieram namiętnie i zawsze jak jestem w IKEA to nie wychodzę bez przynajmniej jednego talerzyka lub miseczki i w taki sposób składam sobie zestaw , bez jednorazowego obciążenia portfela . 
 
Zainspirowana  jednym z blogów zrobiłam coś szybkiego ; Tildowy  wianek .Wyszedł jak wyszedł , ocencie  same ....
 

 
 
 
Zrobiłam go z białego wiklinowego wianka , który dostałam od Beatki ze Smaku Życia ( Beatko bardzo Ci dziękuje kochana )

koronki bawełnianej i resztek tkanin Tilda :)
Dodatkowo dorobiłam jeszcze różnych pastelowych jajeczek i rozłożyłam tu i ówdzie....
 
 
 
Nad oknem powiesiłam szklane , koronkowe jajko................
Nie mam jeszcze pomysłu co do zielnika , czy dekorować ,czy nie...... Może Wy mi doradzicie ?
Chciałam Wam jeszcze polecić majowy numer Moje Mieszkanie , a w nim cudowna  sesja zdięciowa domku Magdy ze sklepiku Pretty Home w którym od czasu do czasu kupuję skrupki :)
 
 
 
 
I tak dobrnęłam do końca i na koniec chciałam życzyć Wam spokojnych , radosnych Świat  , spędzonych w ciepłej , rodzinnej atmosferze , dużo śmiechu , żartów przy Waszych pięknych świątecznych stołach i tego Wam życzę....
                               Dorota
                  

11 komentarzy:

  1. No i znowu mnie powaliłaś na kolana zdjęciami!!!! Jajeczka podziwiałam wcześniej, cudnie Ci wyszły!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie!
    ...i moje ulubione kolorki na wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie u Ciebie -zmysł i zdolne rączki masz:) miło powitać Cię wblogowym świecie i zostań tu na dłużej :) będę do Ciebie z chęcią zaglądać :) zapraszam tez do siebie :) Ania z manufakturauniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, tak spokojnie, idealnie na Wielkanoc. Wszystkiego dobrego w blogosferze i poza nią również:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorota,piękne dekoracje.Cudownie jest u Was,bardzo mi się podoba,Nie dość że potrafisz wyczarować wyjątkowe dekoracje to jeszcze pięknie potrafisz je sfotografować.Robisz piękne fotografie!!!Życzę Tobie i całej rodzinie cudownych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pastelowe kolorki!!!!
    Z pewnością będę cię tu często nawiedzać :))
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja już zaglądałam wcześniej ,ale czasu mało i ani śladu po sobie nie zostawiłam :-) Melduje się jako stały bywalec w Twoich kątach :-)) i dodaję do obserwowanych !
    Klimat piękny stworzyłaś i jakie te jaja cudowne !!
    Wianek oceniam celująco :-)) Bardzo moje klimaty !
    Samych serdeczności na ten wyjątkowy Świąteczny czas . Wesołego Alleluja !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Attea zareklamowała, więc zaglądam :) Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy i zaczynam obserwować oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jajeczka, wianuszek i w ogóle ślicznie u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Dorotko, jeśli posiadasz jeszcze te jajka oklejone serwetką z IKEA o nazwie FÖRVÄNTAD, czyli w różyczki, to chętnie odkupię 3szt.Mój @ to maronmarlena@op.pl Czekam na odpowiedź ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń