piątek, 25 kwietnia 2014

,, Przyjaciele są jak ciche anioły .................. ,

                   które podnoszą nas , gdy nasze skrzydła zapomniały już latać ... "





               Jakiś czas temu zapowiadałam Wam zdjęcia łóżeczka , które zrobił mój mąż dla córeczki naszych przyjaciół , która właśnie dziś przyszła na świat  :)      
 

                                                          Witaj maleńka na świecie     ♥

         












               Gdy przeprowadziłam się tu prawie 9 lat temu , to nie przypuszczałam  , że mogę dostać jeszcze w prezencie od losu nową przyjaciółkę . Tak .. , to jedna z lepszych rzeczy , która mnie jeszcze  w życiu spotkała... Można mieć mnóstwo znajomych , tzw. pseudo-przyjaciół , można otaczać się nimi , razem się bawić , imprezować , ale jest miło i wspaniale wtedy , gdy nie ma problemów ..I ja właśnie mogłam się o tym przekonać , gdy mój syn  1,5 roku temu miał  wypadek. To ONA wtedy natychmiast zaoferowała nam  swoją pomoc . To dzięki Niej mój syn mógł szybciej wrócić do szkoły i nie miał tylu zaległości .Ten rok był  dla mnie wtedy  wyjątkowo ciężki ...
                                                    



                                                Dziękuję Ci Basiu ♥♥♥
                            

Basiu  :) zawsze będę pamiętać o tym  co dla mnie zrobiłaś .Bardzo się cieszę , że Cię mam... , że zawsze mogę na Ciebie liczyć ....

                                                                                             ♥♥♥
            Dlatego dziś  bardzo chcę poświęcić ten post tej małej kruszynce , córeczce mojej przyjaciółki , aby zawsze sprawiała swoim rodzicom dużo radości , dawała im tysiące uśmiechów  i żeby każdy dzień ich wspólnego życia , był tak uroczysty , jak dzisiejszy  dzień jej narodzin .....
    



A taka śliczna podusia uszyta przez Ewę  z  Shabby Shop   czeka  u cioci Dorotki na malutką , jak wróci razem ze swoją mamą do domku.....

                                                                                                 ♥



Życzę wszystkim , żeby znaleźli swoich prawdziwych przyjaciół , a tym którzy już ich mają , to bardzo gratuluję  ....Bo naprawdę jest czego .....    
                                         
                                                                                                                                 Dorota


 



5 komentarzy:

  1. Piękne słowa o przyjaźni ....
    Łóżeczko śliczne, na pewno spodoba się nowej Właścicielce
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz przyjaźń w życiu,to ważna rzecz,ja nie mam wielu przyjaciół ale za to sprawdzonych,zawsze się śmieję,że mam wielu znajomych,kolegów,koleżanki ale przyjaciół niewielu za to sprawdzonych.Moja przyjaciółka jest ze mna odkąd miałam 7 lat i zawsze się sprawdzała gdy trzeba było pomóc.Nawet gdy tata w wyniku starsznego wypadku umierał,gdy miałam kłopoty finansowe,gdy byłam w ostatniej ciąży i leżałam w szpitalu,gdy moje dzieciaki mają kłopoty lub gdy sukcesy zawsze mnie wysłucha,doradzi.I nigdy nie kłamie.Kolejnym najlepszym przyjacielem jest mój mąż,Moja życiowa opoka,najbardziej sprawdzony cżłowiek na ziemi,solidny,prawdomówny i bardzo dla mnie dobry.Mam jeszcze dwoje sprawdzonych przyjaciół i wiem że mogę na nich liczyć a oni na mnie ale najważniejsze jest to,że uwielbiamy ze sobą przebywać,tak poprostu dzielić sie wszystkim.Od niedawna mam kogoś nowego,pierwszy raz tak szybko się do kogoś przywiązałam.Do kogoś kogo nawet nie widziałam:)A z nią konsultuję wszystkie zakupy,dezycje,omawiam troski i radości,obgaduję dzieci i tak poprostu dzwonię jak mi jest źle lub dobrze.Nigdy dotąd nie poznałam kogoś tak podobnego do mnie i tak ciekawego.Ba,nigdy dotąd tak nie zawierzyłam osobie,którą znam tak krótko.I właśnie dlatego wierzę,że poznajemy ludzi,którzy zostają naszymi przyjaciółmi w pierwszych sekundach znajomości.Bo "coś"powoduje,że wiemy,że to jest osoba nam pisana.To tak jak z nami,nie znam Cię osobiście a bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko tylko ta osoba która spotkała w życiu prawdziwą przyjaźń moze tak pięknie o niej napisać:) Gratuluje Ci tej znajomości...w tym zabieganym dzisiejszym świecie, gdzie wartości życiowe pogubiły sie troszkę to jest coś bezcennego...Pod słowami Beaty podpisuje sie obiema rękami:)
    I ciesze sie ogromnie, ze mogłam sie przyczynić do uszczęśliwienia małej księżniczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściary jesteście, bo ja ciągle szukam i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo zdolny mąż :)) Nie ma większej wartości ponad Cudowną Przyjaźń, :)) Jesteś Szczęściarą :))

    OdpowiedzUsuń